Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg holder på å dø av nervøsitet! Skal på jobbintervju i ettermiddag, og jeg er totalt nervevrak!!!! Måtte bare få det ut!! Er forberedt som bare det, men det hjelper IKKE på nervøsiteten!! Dette er en jobb jeg har kjempelyst på, derav nervene!! Håper at jeg overlever de neste timene. Hehehe
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Lykke til!! Går så fint så! Hold oss oppdatert:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Det gikk bra!!! Men over 50 søkere, DET var ikke så bra ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Spurte du hvor mange de kaller inn til intervju, da? Nekter å tro at de intervjuer 50 stykker til én stilling...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har også vært på jobbintervju i dag...over 40 søkere - og 7 ble kalt inn til intervju! Er du gravid? Det er jeg - snart 12 uker.... Sa ikke noe om det jeg - men vanskelig å vite hva som er rett da. På same tid har jeg lyst til å stille på lik linje med de andre... Når kan du regne med svar på intervjuet da? Åhh - himmel og hav så spent jeg er!!!! Lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå