Gå til innhold

dere som har giftet dere. Brudgom og forlover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brudgom og forlover skal jo ha samme antrekk på bryllupsdagen (eller hvertfall samme vest)

Er dette noe brudeparet kjøper til forlover eller er det forlover som kjøper dette selv?

Samme lurer jeg vel på brud og forlover? Kjøper brud antrekk til forlover hennes?

Jeg er veldig usikker på dette og bare lurer egentlig. Har ikke noe med penger å gjøre, kun nyskjerrig på hva som er vanlig :)

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om brudeparet skal bestemme hva forlover skal ha på seg så skal også brudeparet betale for klærne

Skrevet

Hos oss fikk de ha på seg akkurat det de ville (av pentøy så klart) og de betalte for antrekket selv.

Jeg har vært forlover 2 ganger og begge gangene har jeg bestemt antrekk selv..

Skrevet

I vårt bryllup hadde ikke de samme antrekk, hvorfor skal de det?

Hvis dere krever at forlover skal ha samme antrekk som brudgommen, så er det noe dere bør betale, syns jeg.

Jeg kjøpte ikke antrekk til forlover, det fikk hun velge selv.

Skrevet

Falt meg ikke inn å tenke på at jeg skulle betale antrekk til forlover. Men så dikterte jeg heller ikke hva de skulle ha på seg! (Hadde to stk.)

Skrevet

Trodde det var vanlig at forlover hadde på seg lik vest som brudgom, men da tar jeg feil :)

Forlover til brud vet jeg pleier velge antrekk selv, men lurte bare på om brudeparet betalte for det, men ok, nå fikk jeg svar :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...