Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Vi skal gifte oss i utlandet til sommeren. Jeg vet ikke hvordan kjole jeg skal ha på meg... Vil ikke ha brudekjole da jeg føler det blir for voldsomt i og med at bryllupet blir på et kontor - eller utenfor den bygningen, i en stor hage rett ved stranden. Er det noen som har kjole forslag til meg?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Kjøp en enkel/lett sommerkjole. Kort eller lang bestemmer du jo selv! Mye fint både dyrt og billig i butikkene nå Jeg ville vell ha valgt en hvit sommerkjole!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 En enkel hvit sommerkjole da? Tenker at lang er finest da. Jeg får dra ut og se :-) Jeg er gravid nå med termin om ca tre uker. Tenkte vente så lenge som mulig etter fødsel og før bryllup med å kjøpe, håpet er jo å gå ned noen gram....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Hvis du vil ha noe som ikke er så dyrt så synes jeg denne er fin selv om den ikke er hvit: http://www.hm.com/no/product/82154?article=82154-A Hvis du vil ha noe litt mer "eksklusivt" anbefaler jeg Cecilie Mellis nydelige kjoler. Mange av brudekjolene er veldig sommerlige og enkle, og kan fint brukes til annet enn bryllup også.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Jeg giftet meg i Tingretten og var svært usikker ang kjole. Ville heller ikke ha brudekjole. Jeg gikk inn i en butikk som solgte brudekjoler og selskapsklær, og sa at jeg skulle gifte meg uten brudekjole. Da trippet disse butikkdamene frem og tibale med de flotteste kjoler. Denne situasjonen hadde de vært ute for før. De visste akkurat hva som passet i en slik setting. Jeg valgte en flott sommerlig kjole i "silke". Den kostet 4000kr, men er svært klassisk så jeg kan bruke den til alt i all fremtid:) Bor du i Rogaland anbefaler jeg butikken "Amanda".
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Blir ikke en slik kjole da i silke for fin til et bryllup i utlandet? Vi skal ikke ha noen fest etterpå. Bare ut å spise hvis det ikke blir for sent (ja minstemann er liten...) Så den skal brukes da i ca en time eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå