eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Fikk sykepenger i fjor fra nav. Noen sa feriepengene fra det kommer i mai..............????
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Jeg hadde ikke sykepenger, men foreldrepenger fra NAV i fjor, og fikk feriepenger av det forrige uke... Vet ikke om de har forskjellige utbetalingsdatoer på feriepenger også??
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 Hmmm, så du fikk forige uke........ BArnetrygdda er heller ikke kommet til meg ((( Er blakk, trenger peng NO!!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Kanskje du kan logge inn på dine sider på nav og sjekke kommende utbetalinger?? Barnetrygda har ikke kommet til meg heller, men den har ikke utbetalingsdato før i morgen, så da kommer den nok da:) Ikke noe artig å være blakk:(
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2011 På nav sine sider står det bare at de lir utbetalt i slutten av mai.......... Ok, dersom utbetalingsdatoten på barnetrygda er 31, så kommer den nok i morra da
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Jeg trodde jeg skulle få feriepenger fra NAV nå, men dreit meg skikkelig ut der. Jeg begynte å permisjon i 2009 og fikk feriepenger i fjor. Og siden jeg fikk i fjor, får jeg ingenting i år. Så om du har vært sykemeldt i en lang periode og fikk for 12 uker ifjor, får du ingenting i år, selvom det er i 2 forskjellige kalenderår da de ser på det hver stønadsperiode. Har heller ikke fått inn trygda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå