Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg skal si opp jobben min (mot min vilje, men det blir bare sånn). Hva skal jeg skrive?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Sånn ville jeg ha gjort det (og jeg har vel gjort det sånn, også, når jeg tenker meg om...): Ditt navn Din adresse Firmaets navn Firmaets adresse Sted/dato OPPSIGELSE AV ARBEIDSFORHOLD Jeg sier herved opp min stilling som......... i "Firmaets navn". Med vennlig hilsen Ditt navn -Enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Melder herved om at jeg sier opp min stilling fra 1.juni med 3 måneders oppsigelse. Sist arbeidsdag vil da være 31.august. mvh. Mona Hanssen
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Mot din vilje? Det er ingen i Norge i dg som kan presses ut av en stilling. Om du ikke har inngått en avtale om en feit bonus før du går
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Ingen feit bonus nei, dessverre Jeg har en butikkjobb med en del kveldsjobbing, mannen er ukependler, og det går ikke med tanke på henting i bhg etc. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Bortsett fra at jeg ville sagt opp fra 31. mai siden oppsigelsestiden blir regnet fra 1. neste mnd. Har du tre måneder oppsigelse og sier opp 1. juni så blir siste arbeidsdag 30. september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå