Gå til innhold

Hva skriver jeg i en oppsigelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal si opp jobben min (mot min vilje, men det blir bare sånn).

Hva skal jeg skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn ville jeg ha gjort det (og jeg har vel gjort det sånn, også, når jeg tenker meg om...):

 

Ditt navn

Din adresse

 

Firmaets navn

Firmaets adresse Sted/dato

 

 

 

OPPSIGELSE AV ARBEIDSFORHOLD

 

Jeg sier herved opp min stilling som......... i "Firmaets navn".

 

 

Med vennlig hilsen

Ditt navn

 

-Enkelt og greit!

Skrevet

Melder herved om at jeg sier opp min stilling fra 1.juni med 3 måneders oppsigelse. Sist arbeidsdag vil da være 31.august.

 

mvh. Mona Hanssen

Skrevet

Mot din vilje?

 

Det er ingen i Norge i dg som kan presses ut av en stilling. Om du ikke har inngått en avtale om en feit bonus før du går ;)

 

 

Skrevet

Ingen feit bonus nei, dessverre :P

Jeg har en butikkjobb med en del kveldsjobbing, mannen er ukependler, og det går ikke med tanke på henting i bhg etc.

 

Takk for svar!

Skrevet

Bortsett fra at jeg ville sagt opp fra 31. mai siden oppsigelsestiden blir regnet fra 1. neste mnd. Har du tre måneder oppsigelse og sier opp 1. juni så blir siste arbeidsdag 30. september ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...