Gå til innhold

Hvilken smart-telefon skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stort sett surfing og meldinger, og mye bilder.

Har tenkt mest på ht og samsung. Kom med dine erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp Sony Ericsson Xperia mini pro ihvertfall!!!!!

Jeg skal kjøpe ny, og lurer egentlig på det samme som deg ;)

Skrevet

I-phone!! Har kjempebra kamera, og er nice å surfe på. Meldinger tar litt tid i starten, men det kommer seg;)

Skrevet

Signerer mams! :) Kjempefornøyd med iPhone :D Har min 2. nå å kommer ikke til å bytte til noen annen i nærmeste fremtid iallefall :)

Skrevet

Har egentlig ikke lyst på iPhone. Vet ikke hvorfor...

Skrevet

Kjøp LG 990 Optimus x2... helt ny!! Jeg er super fornøyd og enkel i bruk:)))

Skrevet

Enten Lg Optimus 2 eller samsung galaxy ll, google litt og se hva tester av tlf gir deg, er veldig mye rart ute å går, man lærer mye av de testene syns jeg...jeg har bestilt meg samsung, for den hadde hakket bedre batteri enn lg sin, men de te rlaang ventetid på å kjøpe den da, så jeg bestilte for en måned siden og den kommerf orhåpentlig snart.. :)

Skrevet

Ikke iphone ihvertfall...noe drit, blir bare tull med de, ta ihvertfall og tegne forsikring skal du ha iphone, mye tull med de...

Jeg ville gått for samsung galaxy, den nyeste, tror den heter galaxy ll ...tror også det er litt ventetid på den.

Skrevet

HTC wildfire s - jeg er rett og slett forelsket :D Veldig lett å lære å bruke :-) fornøyd med alt ved den telefonen jeg :-)

Skrevet

Iphone:)) Simply love it!!

Skrevet

iPhone <3

Har hatt iPhone 3GS i litt over ett år og tenkte att jeg skulle bytte, bare for å prøve noe nytt. "Alle" anbefalte HTC Desire HD, så etter en stund så slo jeg til og kjøpte en sånn. Driver nå og bytter mellom HTC'en og iPhonen, fordi jeg bare ikke klarer å like HTC like godt:P

Men liker absolutt , helt klart best iPhone!:D Så neste gang blir det nok iPhone 5 (hørt rykter om att den kommer i løpet av året)...:) Har forresten aldri hatt noe tull med iphonen min heller:)

Skrevet

Haha! Iphonene får bare 4 i terningkast, og folk kaster tusenlappene etter noe middelmådig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...