Gå til innhold

Ikke fått inn barnetrygden. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke fordi jeg trenger pengene,men synes bare det var rart. Pleier å være inne nå:) Men er jo ikke utbet dato før i morgen så jeg så kommer når det kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke fått den, men som du sier- det er jo ikke utbetalingsdato før imorgen :) Men tipper de er inne i ettermiddag.

Skrevet

ikke her heller! hverken barnetrygd eller feriepenger fra foreldrepengene.

Skrevet

Bruker ikke komme før etter klokken 10-11

Skrevet

Ikke her heller, men når jeg logger meg inn på Minside på nav.no så ser jeg at pengene er på vei, står under "kommende utbetalinger", og da pleier det ikke å ta lang tid.

Skrevet

Forstår ikke hvorfor det er så rart at den ikke har kommet når utbetalingsdatoen er i morgen.

Skrevet

Fordi veldig mange fikk på fredag og da lurer man kanskje på om det har skjedd en feil

Skrevet

Hvorfor er det så om å gjøre her inne å poengtere at man ikke trenger pengene?

Skrevet

Om man ikke poengterer det så får man alltid masse drittsvar som "herregud! er du avhengig av barnetrygden eller? hva med å spare og ikke bruke alt på fest og fyll" og lignende svar

Skrevet

Jeg har heller ikke fått den enda.. hehe, men den kommer vel:)

Skrevet

til opplysning er ikke utbetalingsdatoen i morgen. nav har ingen dato, di har bare "i slutten av mnd.."

Skrevet

Da ser jeg at det er flere som ikke har fått så da venter vi da:)

Og føler man MÅ poengtere at disse pengene ikke er nødvendige her inne. Man ansees jo som fattig bare man "spør" etter noen penger. Er IKKE det! He he

Ha en fin dag alle sammen:)

HI

Skrevet

Til deg som opplyser at nav ikke har utbetalingsdato på barnetrygd... Har du sjekket eller? Det står ganske ettertrykkelig under utbetalingsdatoer på nav.no nemlig, at datoen er 31.05 denne mnd. Det er så godt som alltid den siste datoen i mnd, men når det kommer på mandag, kommer ofte pengene før helgen.

Hos meg kom den på fredag, noe jeg absolutt ikke ventet - siden 31. er på tirsdag...

Skrevet

kommer ikke før siste dagen i mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...