Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Bor i hans leilighet og han har bare en nøkkel. Har bedt om å få min egen men han mener det er unødvendig. I kveld er han ute hos kompiser og da låses jeg inne, kan ikke gå ut for da får jeg ikke låst. er det ikke litt urimelig?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 hahaha... Du tuller??? Hvorfor i all verdens land legger han ikke bare igjen nøkkelen hjemme? Du klarer vel å låse opp for ham når han ringer på om kvelden? Eller?? Men på den annen side..... Du har vel sikkert barn siden du er her inne (??), og da kan du vel egentlig ikke gå ut om kvelden uansett. Hadde dette vært meg hadde jeg bare gått fra huset ulåst hvis jeg skulle noe;) hehe.. men jeg bor heller ikke midt i Oslo da.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Jeg hadde bare gått jeg, så kan han selv ta ansvar for at du ikke får nøkkel x) Når dere bor sammen, samma faen hvem sin leilighet det er, så skal man da for pokker ha samme tilgang til den. Vi låser ikke her, men så bor ikke jeg heller midt i Oslo.
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Så smart han er! Han har jo full kontroll på hvor du er når han ikke er i nærheten. Så jævla creepy!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå