Gå til innhold

Spent på om jeg kommer til å høre til her inne :) <3 Fler som venter spent på ikm?


SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ

Anbefalte innlegg

Prøver å ikke tenke noe særlig på det men er ikke så lett.. Har litt murring i magen. Husker ikke så godt fra denne perioden her sist siden spira satt så fort.

 

Er en drøy uke igjen så får bare fokusere på noe annet kommende uke :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt murringer/menssmerter i litt over en uke nå. Venter spent på ikm, skal egentlig ha tr i morgen.. *krysser fingrene* :-p

 

tok en test på mandag, da jeg hadde litt rosa utflod. satser på at dette var en festeblødning, men testen viste i hvertfall negativ på graviditet. Tenker ta en ny til helga om tr ikke komme ri morgen eller på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter som dere, må vente ca en uke... kjedelig... vil ha svar nå.

Får håpe tiden går fort.

Hvor er dere fra og hvor gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :) Håper du får en positiv test! Ser jo bra ut foreløpig.. Xxxx fingrene for deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også vente *cocco*

Det er ikke like lett å ikke tenke på det men prøver så godt jeg kan ;) Ikm er ikke før til uka så må jo bare vente da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:). Ååååå jeg håper virkelig jeg kan joine dere her inne om noen dager. Jeg tok nemlig to tester i går og de ble svak positiv, tørr ikke å juble helt enda men en strek er jo en strek vel?

Jeg var i februar klubben når jeg var gravid med datteren min sist, så hadde jo vært kjempe gøyt å få være med igjen da:o).

Februar er en kjempe fiiin mnd å få barn i, da får vi ett 3-4 mnd på oss å miste svangerskapskiloene før våren kommer og ikke minst sommeren hehehe:o).

Masse lykke til dere andre, håper jeg "flytter" inn hit snart:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja du sier noe der, det blir noen harde mnd, jeg merker godt at jeg går rundt meg selv, jobber natt, (til 03.00) så blir liggende våken resten av nattet å se på nettet etter alt mulig, blir jo helt syyyk vettu :P

kjenner også at jeg er begynt å #rede# rydder, vasker, bretter og styrer:P så her må det jo være noe, sånn har det vært de to andre gangene jeg har vært gravid også (mistet) så hvis ikke den testen er positiv så har jeg skikkelig innbilsk svangerskap. har dere noen symptomer? jeg har stikninger og er svimmel, og skikkelig suuulten :P lover ikke godt det hvertfall:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

Jeg venter også, og foreløbig lover det bra, mensen er fire dager forsinka, tok en test i går men den var negativ, burde den ikke slå ut snart? Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Er så spent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Noen som har en kropp som oppfører seg rart?

Hyppig dobesøk, menslignende smerter, småkvalm på kvelden?? og ømme pupper her.. men kan jo være tr som har tenkt å melde sin ankomst også det da........

 

ikm er onsdag.. Har ikke testet noe enda... *prøve å glemme litt*

 

 

Hvordan er det med dere andre???? :)

 

 

 

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp oppfører seg også veldig rart.. Er veldig oppblåst for tiden, har ømme pupper, og i dag er jeg skikkelig sliten og litt småuggen.. Min Ikm er i morgen også, så er veldig spent på om tr dukker opp! :) Føler meg egentlig bare veldig innbilsk! :P

 

Jeg er ung, så skal nokk klare å vente litt til om det ikke klaffer denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi så spennende da Le83 :)

 

Kanskje jeg får en positiv test jeg også.. Det vil tiden vise.. Skulle bare likt at den gikk litt fortere til tider ;)

 

Hvordan er formen din nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen TR enda! :) har tatt to tester tidligere men de var negative, og tatt på kveldstid bare fordi jeg ikke kunne dy meg.. Tror det var litt for tidlig til at HcG'en kunne slå ut på testen.

 

Når er det best å ta neste test? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg ble gravid med lillegull testet jeg ikke positivt før 4 dager over ikm så det er ikke alltid man prodserer nok hcg til at det slår ut til ikm :)

 

Har ikke testet enda jeg.. Ikm i dag, foreløpig ingen tr men var så sikker på at det kom i stad så testet ikke. Kanskje jeg tester i morgen tidlig om tr ikke kommer.. Har på følelsen at det er rett rundt hjørnet egentlig.. men samtidig ikke.. Vanskelig å tyde følelser til tider... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr dukket opp likevell den.. Menmen, vi har det ikke så travelt. Har blitt enige om å vente et halvt - 1 år, for da har vi fått pusset opp hele leiligheten, sikkert solgt den, å kjøpt oss hus istedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...