Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Ble litt inspirert av spørsmål i denne tråden:http://www.dinbaby.com/forum/thread/143276679 Hvor går grensen for at barn/ungdom kan være med på fest? Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Jeg drikker ikke, og synes ikke noe om at foreldre drikker seg fulle. Å ta et glass og to er ok, også sammen med store barn. Jeg synes ikke at ungdommer skal være med foreldrene på fest i det hele tatt. Når de er 18 er det vel ingen som kan stoppe dem, men...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 jeg har vokst opp med at det er konfirmasjon som er grensa.. man inviterer med barna i familien som er konfirmert i bryllupp f.eks, (de som er under får dra hjem etter kaffe) samme gjelder bygdefester rundt om, det er 15 års aldersgrense. mener du HI at de under 18 ikke får være med i bryllupp og lignende fester som 50 årsdager og slikt?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 I min omgangkrets er det vanlig at alle under 18 år går fra 50 års lag/bryllup og andre "fester" kl 20. HI
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Her i bygda er det stort sett over 15 år som gjelder på fest og offentlige tilstelninger med alkoholservering. Og så får det bli opp til foreldrene å bestemme hva tenåringen deres får delta på og hvor lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå