Gå til innhold

Når fortelle det til de nærmeste?

Anbefalte innlegg

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Jeg er ca 4+2 i dag ;) og vil helst fortelle det til hele verden ;)

Men når har dere tenkt å fortelle det til de nærmeste? Jeg kommer nok til å fortelle det til søstra mi ganske snart :) Men vi forteller hverandre det meste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fortalte det det søstra mi med en gang, og har nå fortalt det til foreldrene mine og svigers (9 + 4). Jeg har lyst å fortelle det til resten i uke 12, men tenker å vente til uke 13, da jeg ikke får kontroll før da.

Det er vanskelig å holde hemmelig! Men ganske koselig også da :)

Skrevet

jeg er snart 5 uker nå, og fortalte det til de nærmeste på dagen vi tok testen :) Grunnen var enkel, vi hadde ivf forsøk, så mange visste vi skulle testen den dagen, så måtte liksom si det. Men har så smått begynt å fortelle andre det nå. Vet vi burde vente, men som du sier- har jo lyst til å skrike det ut til verden ! :D

Skrevet

Vi har fortalt det til besteforeldrene nå, resten venter vi litt med!:)

ett vennespar og lillesøsra mi vet det også!

Men jeg er så mye kvalm! Og må jeg fortelle det på jobben så kommer vi til å informere de vi vil at skal høre det fra oss liksom! Vil ikke at noen nære skal få vite det av noen på gata liksom!:)

Selvom sjefen har taushesplikt så, ja, det er ikke alltid noe som blir tatt like høytidelig!

Og jeg er 7+2 i dag:)

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei nå og har tenkt å vente enda noen uker med å fortelle besteforeldre. Vi fortalte det med en gang testen var positiv forrige gang fordi vi var på familieferie da vi fant det ut. Syns begge deler er greit jeg, men denne gangen venter vi litt. Ikke fordi jeg er redd det skal gå galt, men det er ganske koselig å bare gå og kjenne litt på det for seg selv syns jeg. Skal prøve å vente til uke tolv før det blir ordentlig offisielt men kommer til å fortelle familien før det.

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Litt forskjellig altså :) Jeg skal på tidlig UL, så tenkte å fortelle besteforeldre det etter det. men søstra mi får nok vite det på onsdag :) Men litt kjekt å ha det for seg selv også :)

Skrevet

Vi ventet til jeg var 12+3 og 12+5 med å fortelle det til besteforeldrene. Da fikk mange andre også vite det fordi pappa fylte rundt tall når vi fortalte det og da var det at han skulle bli bestefar det eneste han snakket om resten av kvelden :) Oldeforeldrene har begynt å få vite det nå og så kommer nok venner litt på løpende bånd.

Jeg ville vente lengst mulig fordi jeg ikke føler meg gravid, og ville gjerne ha hørt hjertelyd før vi annonserte det. Men nå som vi har hørt det er en liten inni der er det greit :-)

Skrevet

Egentlig ville eg at bare samboeren min og eg skulle vite det i beg. Men måtte få min mor til å kjøpe test til meg. Og den var jo positiv (sambo vekkreist). Å da ville sambo fortelle det til sine foreldre. Jeg håper egentlig å holde det skjult lengst mulig. Men røpet det til en venninne. Føler da at vi burde fortelle søsken. Men vet ikke helt.

Ellers håper eg at eg kan skjule det for omverden lengst mulig, så får håpe eg ikke får så stor mage med engang. Riktig nok vis brystene forsetter veksten er det mulig de røper meg. Ikke at eg har vært flatbrystet før, men no endre de form or størrelse gitt..=)

Skrevet

Vi skal vente med å fortelle det til jeg ihvertfall er 12 uker på vei.

Mest pga at jeg har mistet tidlig flere ganger før, å det er ikke noe særlig trivelig å måtte fortelle at man har mistet- igjen!

Men har jo selvfølgelig lyst til å fortelle det til hele verden, men denne gangen blir det å holde det for oss selv en stund.

Skrevet

Er vel ca 4 uker på vei og fikk positiv test i går og i dag :) Har sagt det til søstra mi i dag og har veldig lyst til å si det til mine og hans foreldre, men han vil vente litt..så får vi se hvor lenge jeg holder :P

Gleder meg også til å fortelle det til den vordende storesøster, hun har mast om baby noen mnd..men vil vente så lenge som mulig før vi sier det til henne :)

Skrevet

Vi har sagt det til de nærmeste på begge sider, det vil si foreldre og søsken. Er kommet til uke 7, sånn ca... Vi valgte å si det fordi vi er så innmari dårlige til å holde på hemmeligheter, og så tenker vi at det ikke gjør noe om de vet det, for da vet de også om det ikke går. Har også sluppet bomben til mine to beste venninner, og til sjefen, for trenger litt tilrettelegging.

Storesøster er uvitende ennå, hun får nok vite det når magen begynner å vokse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...