Gå til innhold

Flere her som ikke er fan av Harry Potter..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns "alle" liker disse filmene!? Har forsøkt meg på to av dem, men måtte gi opp på den andre jeg så. Vet ikke hvilke jeg har sett, så kan jo selvsagt være enkelte er bedre enn andre. Syns bare ikke det er fascinerende, spennende eller interessant å se på! Og det har ingenting med at jeg ikke liker den slags filmer - for det kan jeg godt. Men det fenger meg rett og slett ikke... syns det er barnslig og "teit", mye av det...hm....

Flere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sett noen av dem. ser ikke greie med de filmene. hver sin smak..

Skrevet

Harry Potter, Ringenes Herre, Twilight - like oppskrytt alt sammen.

Skrevet

liker ikke harry potter og fatter egentlig ingenting av dette hypet over denne karakteren...

Skrevet

Synes Harry Potter er helt forferdelig!

At barn fenges av dette er helt greit. Voksne mennesker, som i tillegg kler seg ut på kinopremierer....? Helt tragisk!!

Skrevet

Bøkene er definitivt best! Er mykje som er utelatt i filmane, og somme av dei "hakkar" litt, då viktige ting (synest eg) er kutta ut.

Har ikkje sett filmane på lenge, men så er eg på aldre med skodespelerane og då, så var kanskje hakket meir spennande då eg var 11, enn det er no:P

Og det er forresten best å sjå dei i rett rekkefølge.

Filmane er heilt greie, men ja, dei kan vere litt barnslege. Er vel derfor dei er for barn/unge, og ikkje fult like mykje for oss vaksne.

På den annen side, så er dei ikkje på langt ner så barnslege som ein del andre filmar med den aldersgrensa på.

Skrevet

Ikke fan av HP-filmene, men jeg elsker bøkene.

Skrevet

uff...kjedelige filmer. samme med ringenes herre. men twilight likte jeg

Skrevet

Ringenes herre stiller i en helt annen divisjon enn de andre du nevner. Både bøkene og filmene er rene mesterverk.

Skrevet

Styrer unna Harry Potter, men liker Ringenes Herre.

Skrevet

Du er klar over at det er barnebøker du snakker om? De er skrevet for barn og filmene er laget for barn.

Skrevet

Ikke så himla fan av filmene, men bøkene er flotte!

Skrevet

Her i huset blir det ingen Harry Potter!

Let's do something better!

Skrevet

Synes fortsatt ringenes herre er oppskrytt. Fikk ingenting ut av boken (og jeg leste den lenge før filmene kom ut).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...