ilaesn Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Hei! Er det noen av dere som har erfaringer med denne sengen? Gode og dårlige Jeg liker den utifra hva jeg ser, men hadde vært greit med litt inside-info fra noen som har brukt den:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Kjempefin seng! Brukte den til nummer to, og nå skal nummer tre ta over. Vi har brukt den som babyseng, vanlig sprinkelseng og sprinkelseng uten den ene "veggen" (så de kan gå ut av sengen som de vil). Synes den er kjempefin! Det negative er at man må omtrent skru den helt fra hverandre for å gjøre den om fra mini til sprinkelseng (eller omvendt) og at laken, kantbeskytter etc. er rådyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå