Gå til innhold

Stokke Sleepi- erfaringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Er det noen av dere som har erfaringer med denne sengen? Gode og dårlige :)

Jeg liker den utifra hva jeg ser, men hadde vært greit med litt inside-info fra noen som har brukt den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vurderer den selv så dette lurer jeg på å!

Skrevet

Kjempefin seng! Brukte den til nummer to, og nå skal nummer tre ta over. Vi har brukt den som babyseng, vanlig sprinkelseng og sprinkelseng uten den ene "veggen" (så de kan gå ut av sengen som de vil).

 

Synes den er kjempefin!

 

Det negative er at man må omtrent skru den helt fra hverandre for å gjøre den om fra mini til sprinkelseng (eller omvendt) og at laken, kantbeskytter etc. er rådyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...