Vicky 83 Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Jeg hadde en tråd angående dette tidligere der du svarte. http://www.dinbaby.com/forum/thread/143119393 Her sier du at du nå har -1 i styrke nå. Hvordan kan du være fornøyd da? -1 tilsier jo at du burde brukt briller hele tiden. Jeg har tatt laseroperasjon for litt over to uker siden. På kontrollen dagen etterpå anslo legen at jeg hadde - 1 i nærsynthet. Jeg bruker billigbriller nå, uten de blir det alt for uklart på avstand. Jeg har tilbud om gratis reoperasjon, men er veldig skeptisk til å la meg operere igjen. Må nok bare ta tiden litt til hjelp og se hvordan synet utvikler seg. Fikk du beskjed om at du hadde ekstra stor sjanse for å få vedvarende dårlig nattesyn? Hvordan var formen din etter den andre operasjonen i forhold til den første. Tenker da på mørkesyn, tørre øyne, hodepine osv. Vet du forresten om det går an å bruke linser etter en laseroperasjon med Femto Lasik? Med de styrkene jeg har nå skal det i utgangspunktet gå an å bruke linser, men jeg leste noe om at den flappen de bretter til side under operasjonen aldri gror helt fast igjen. I så fall høres det litt skummelt ut å drive å plukke så mye innpå øyet som man må med linser.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Jeg kjenner Kakao, og hun er ikke her lenger! Vil du jeg skal videreformidle spørsmålet? Jeg vet at Kakao bruker briller sånn av og til, og i alle fall når hun kjører bil, men ellers tror jeg hun synes hun ser helt greit. Hun så jo utrolig dårlig før operasjonen, så.. ;-)
Vicky 83 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 Hei! Tusen takk for svar. Flott omdu kan videreformidle spørsmålet.
Vicky 83 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2011 Vet du noe om det med linser etter laseroperasjon? Du har jo operert du også.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Nei, aner ikke noe om det med linser. Ja, jeg har også operert, og etter som jeg har forstått på Kakao, så har hun og jeg hatt forholdsvis like case og faktisk har utviklingen etter operasjon osv også vært nokså lik. Skal spørre Kakao, jeg! Få'kke gjort det i dag, men. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå