Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Er det farlig? Eller går det bra? Kjenner det tar på å ha blitt oppdratt av en overhysterisk mor nå ja, når jeg sliter med å vite hva som virkelig er farlig eller hva som bare er overdrevent...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Bare synes jeg hører min mor si at det er brannfarlig og kan få tv'n til å eksplodere HI
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 hehehe har vi samme mor eller? mamma er også overhysterisk!!! (bra på en måte fordi jeg vet hun passer SÅ godt på snuppa når a har henne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå