Gå til innhold

Bør jeg være glad eller lei meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen slet veldig med sexlivet etter fødsel av vårt første barn. Jeg synst mannen min forandret seg veldig. Han viste lite interesse, og ville vel egentlig ikke ha sex. Min lyst var fullt til stedet. Vi snakket mye om dette, og han sa at han egenlig ikke visste hva grunnen til hans manglende sexlyst var. Når vi hadde sex var det vel fordi jeg "tvang" det til meg. For meg var det en fæl tid.

Så gikk det 6år med lite sex. Mannen beklaget seg hele tiden, fortalte at han elsket meg og hvor fantastisk jeg var.

Så plutselig, for meg ut av det blå, ville mannen ha sex igjen. Det har blitt som gode gamle dager. Så det har jo fått meg til å tenke...hvorfor er han på meg sånn igjen?!

Og jeg tror jeg har funnet svaret. Jeg har ikke tenkt en liten tanke på det før nå. Det har aldri falt meg inn.

Jeg gikk opp en del i vekt etter fødsel, og har nå nylig gått ned ganske mye. Blir litt trist av å tenke at han faktisk ikke ville ha sex fordi han synst jeg var tykk. Han sa jo ingenting. Fortalte meg bare hvor flott jeg var.

Så skal jeg nå være lei meg fordi han synst jeg var fæl?

Eller skal jeg være glad for at han aldri tok opp vekten min? For jeg hadde jo blitt lei meg. Det var jo ikke slik at jeg var ei feit dundre heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...