Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 gutten vår på snart 3 år vil ikke ha meg med på noe. dette startet etter at jeg gikk ut i jobb igjen etter permisjon med lillesøster. jeg får ikke være med å pusse tenne, eller legge han, ikke vil han leke med meg, bare pappa til alt. vi sier til ungene hver dag at vi er glad i dem. og han gjentar alt, pappa glad meg, lillesøster glad meg, katten gla meg, men aldri mamma mer. jeg prøver å gjøre ting emd han enda så sliten jeg er... jeg vet det bare er for en periode at jeg jobber så mye.. men enda så gjør det vondt. jeg har tatt med meg guttungen i svømmelhalen uten far og søster. og det var stas. men han går nå å spør om å få dra svømme pappa og lillesøster. jeg jobber en fulltidsjobb og en deltidsjobb, så jeg jobber en del, jobber 58 timer i uka. fulltisjobben min er bare sommer vikar, med mulighet for ansettele videre etter sommern. deltidsjobben er jeg redd for å si opp da jeg ikke har noe annet fast enda.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Det er nok bare en fase ja, barn er veldig til å sjonglere noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå