Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 slik som meg...helt ærlig..hva spiser dere om dagen?. Har et par overvektige venninder og de spiser aldri mye i nærheten av meg og sier de spiser generelt lite. Kan ikke fatte dette. Jeg er feit for en grunn...jeg spiser sjokolade hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 jeg spiser omtrent alt jeg kommer over, men det er pga at jeg har slutta å røyke for noen mnd siden, og jeg vurderer å begynne igjen, for nå har jeg gått opp 10 kilo, minst....og trives ikke med det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Samme her, slutta å røyke på nyåret og går stadig opp i vekt... Jeg spiser masse drittmat.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har 5 kg mer enn jeg burde fordi jeg spiser sjokolade, for mye middagsmat og er litt lat på treningsfronten!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Jeg drikker nutrilett til frokost, spiser 2 knekkebrød til lunsj, drikker hvertfall 2 kopper kakao på jobb, fordi den er altfor god. Spiser kanskje en skive med noe når jeg kommer hjem fordi jeg er sulten. Spiser middag, sikkert for mye av det også.... kveldsmat er som regel knekkebrød eller noe lett, men så blir det fort noen epler iløpet av dagen, en banan, en pære.... Jeg er feit fordi jeg spiser feil, og godteri for ofte. Jeg vet at hvis jeg kutter ut godis og går tur 1 time hver dag så går jeg ned....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Jeg er altfor glad i mat, altfor glad i godteri, altfor lite glad i å trene, og spiser dessuten sjelden som en mus sammen med andre heller. Men det kan jo være at de er så ukomfortable med seg selv at de smugspiser i stedet...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Jøss, er du dum? Skal du skylde på røykeslutt for at du går opp i vekt når du i samme innlegg sier at du trøkker i deg alt du ser? HALLO, reality check? Hva med å kutte ut drittmat? Greide du å kutte røyken greier du vel for pokker å spise normale mengder mat og?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Jeg drikker bare vann og kaffi, ett glass juice per dag.. Spiser ikke mye vanlig mat, helt på det normale. Spiser 5 ganger per dag, hopper ofte over kveldsmat. Meeen jeg er såå glad i søtt, kjeks, is, sjokolade.. Prøver å holde meg til godteri i helga, går aldri å snoper midt i uka.. Men spiser godteri både fredag og lørdag, da også brus! Jeg trimmer også lite! Jeg som VAR så flink for ett år siden. Trimma mange ganger i uka, var 78 kg og kjempe fornøyd da! Nå er jeg 85 kilo og endel slappere i fisken, å låra mine ser ut som et helvete! Uff! Den som bare hadde fått ett spark bak! Kan gjerne tenke meg slankeoperasjon jeg, for å lære meg å spise mye mye mindre.. Får prøve drikke to glass vann FØR hver måltid, det har jeg troa på. Men hva i helvete hjelper mot søtsuget som kommer hver eneste kveld? Uff!! Hater at jeg elsker alt det søte !
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Jeg spiser vanligvis ikke så inmari mye. Egentlig er litt av problemet at jeg spiser for sjelden. Nå er jeg høygravid og har spist oftere i noen måneder, men vanligvis 'glemmer' jeg å spise.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Det er jo helt vanlig at overvektige ikke innse at de spiser for mye. Er selv, overvektig er gått fra 130 kilo til 90 og skal ned 25 kilo til, men så ble jeg gravid så de siste 25 må vente til etter svangerskapet, men av skal de. Jeg spiste aldri mer enn 2 måltider på en dag, spiste aldri om natten, men de 2 måltidene var ENORME! Sikkert 2000 kalorier pr stk, også supplerte jeg med sjokolade og snacks og kaker resten av dagen. Man må ikke spise ekstremt mange måltider o.l. får å være feit, men man spiser som regel mat som har en ekstrem energitetthet og da tar man inn veldig mange flere kalorier enn man bruker. Noen er overvektige pga sykdommer, men det gjelder 5% av de som er overvektige, resten er overvektig pga matinntak. Hva gjelder årsaken til matinntak er grunnene for dette like ulike som vi er mennesker. Med andre ord, veninnene dine spiser kanskje ikke mange måltider o.l. men det de putter i se har ekstremt mye kalorier i seg, eller så lyver de bare.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 Jøss...lurer på hvem som virker mest dum her. Det er MANGE som har sagt at det er mye vanskeligere og spise mindre enn og slutte og røyke! Og visst du hadde hatt litt peiling på hva du pratet om, hadde du visst at å røyke er avhenighetskapende og man overfører ofte den avhengigheten til noe annet når man slutter. Veldig ofte fra å røyke til å spise i stede. Makan til kunnskapsløst svar
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Jeg gikk opp 15 kg i løpet av 15 uker pga røykeslutt. Begynte å røyke igjen og har nå gått ned 11 kg.. Det jeg ikke røykte spiste jeg, og da la jeg jo på meg.. Selv om jeg spiste normalt.. Nå har jeg fått vite at jeg har PCOS, og med insulinresistes så må jeg holde meg unna sukker. Det jeg ikke får lov til, det spiser jeg.. Men vet jo så innmari godt at det kan hjelpe meg ned i vekt.. Trenger et realt spark i baken, så kanskje det hjelper
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #13 Skrevet 29. mai 2011 Jeg spiser 1-2måltider om dagen, og de er da store. Spiser 1sjokolade om dagen. ER jo derfor jeg ser ut som en vandrende hvalross. Forbrenningen min er helt ødelagt, og kroppen lagrer alt den kommer over av mat. (Pluss null trening da, for det har jeg ikke energi til)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 Nå er jeg ikke feit lenger, bare overvektig :-) Men før jeg begynte å slanke meg, spiste jeg brød, pasta, poteter, farsemat,ris og annen hverdagsmat. Spiste godteri kun i helgene.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 Har gått ned fra 87 til 80.5 på lavkarbo,men er fortsatt feit å skal ned 15 kilo til.. er alt for glad i sjokolade og kjeks/kaker,men har kuttet ut dette nå.. så da må jeg bare bli flinkere til å spise mindre posjoner og trene mer. Spiser kun fiberrik,ikke brød ol. Og prøver å holde meg til magre middager og mye gr.saker. Drikker kun vann og cola zero,melk og juice kun en sjelden gang. Har vært feit hele livet,nå er det nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå