Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 nå kommer jenta når som helst, og vi har fortsatt ikke blitt enige om navn! hva liker du best? ariel dina malene har en gutt fra før som heter daniel...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Likte ingen av dem. Dina, hvis jeg MÅ velge
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Dina er det eneste brukelige. Malene er en sliten dansk prostituert og ariel har fiskehale.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Ariel tenker jeg på som guttenavn (er et jødisk guttenavn) og Malene liker jeg ikke. Dina er ok
prebs Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 1.Malene - kjempefint 2. Dina - ok 3. Ariel - ikke fint
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 er jo ikke mye hjelp når alle her inne er uenige;p men ser det heller mot dina så langt, flere meninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå