Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 hun er nå 17år, har levd under omsorgssvikt og overgrep av famillien.. foreldrene har 4 unger. Fra alderen 4 til 17.. Var i vinter at faren hadde slått av alt av strøm(sikringsskåpet) til rommet til 17åringen (Hun hadde rom i et uthus).. Og faren hadde da ment at hun skulle fryse ihjel.. han har også kastet inn stein gjennom vinduet til 17åringen, prøvd å komme seg inn med hjelp av øks og ellers vært lei (lugget, slått, sparket) Før helga hadde faren vært på "jakt" etter 17åringen igjen.. da hadde 17åringen tatt et luftgevær, siktet på faren og avfyrt skøt opp mot himmelen (om du skjønner..) Bare prøvd å skremt han.. MEN, dette hadde naboene hørt og kontakt politi.. Geværet hadde tenåringen under senga, ettersom hun var redd at faren skulle gjøre henne noe, det var før sikkerheten.. (Ifølge henne). Barnevernet har vært inn i bildet, men kom ikke inn igjen etter famillien flyttet fra hjembygda før 2 år siden. Nå håper jeg bare at barnevernet setter inn noe tiltak.. Er det noen som har noen tanker om hva som kommer til å skje? Og hva slags hjelpt trenger evt. 17åringen?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 jeg synes det er ganske sykt at ingen melder ifra.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 HÆ? DU MÅ FOR POKKER RINGE POLITIET ELLER BARNEVERNET FORT SOM FAEN! Herregud, er du helt idiot? RING noen som kan hjelpe disse ungene, dette er jo regelrett skremmende å lese om. ØKS? Jeg tror du er helt gæærn hvis du ikke allerede har gjort det som står i din makt for å gjøre noe for disse ungene. Fy søren, faren hennes høres ut som han skulle vært innesperret. Dette er sinnsykt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Hi, prøv å skaff hjelp til disse barna... nå.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 håper egentlig att dette ikke er ett seriøst innlegg, men om det er det så mååå du være så snill å melde fra til politi og barnevern! det er jo hele 4 unger som lider, og en far som oppfører seg slik burde ikke hatt omsorg for noen barn!!! meld fra før det går lengre, så slipper du å sitte der med dårlig samvittighet den dagen det virkelig går ille, for det kommer det til å gjøre!...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Slutt å kalle folk for idioter bare fordi de ikke tenker som deg!! Til HI: Du kan jo sende en pm til f.eks "-->" som har svart deg, tror hun jobber i barnevernet. Da kan du få råd uten å måtte legge det ut på et offentlig forum
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 sorry, feil tegn, men hun har svart under meg ->>- eller noe sånt
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 om det er slik som HI skriver så kan det umulig bli så mye værre..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 Ring barnevernet.. Vet ikke hvordan du hadde hatt det om en av barna ble drept av denne faren og DU visste om det, men sa ikke ifra...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #16 Skrevet 29. mai 2011 De har barn fra alderen 4 år til 17 år...og ingen har kontaktet politi eller BV?!!!!!!!!!! Dette er jo sykt!!! Stakkars barnet på 4år..så liten og ingen hjelper:((((
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #18 Skrevet 29. mai 2011 Drapsforsøk, trusler om drap, grov vold, skytevåpen! Greit nok at det er snakk om et barn, men her ringer man ikke barnevernet, her ringer man politiet, så formidler de kontakt med rette instanser etterpå. 112
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #21 Skrevet 29. mai 2011 Fordi politiet bør dra dit først å få kontroll over farene ved dette hjemmet slik at det da er trygt for barnevernsansatte å ta seg inn for å hjelpe familien.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #22 Skrevet 29. mai 2011 Så det kan være farlig før barnevernansatte og ta kontakt med denne famillien?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #23 Skrevet 29. mai 2011 Lurer på hvem som er mest farlig? 17 åringen eller faren??
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #25 Skrevet 30. mai 2011 Hvis det er som du sier, så blir alle barna akutt plassert hos forsterfamilie®. Pappaen bør varetektsfengsles. Familien utredes av barnevern, voldssaken etterforskes av politiet. Barna vil etterhvert få det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå