Gå til innhold

Ei jeg kjenner.. (omsorgssvikt/overgrep)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er nå 17år, har levd under omsorgssvikt og overgrep av famillien.. foreldrene har 4 unger. Fra alderen 4 til 17..

 

Var i vinter at faren hadde slått av alt av strøm(sikringsskåpet) til rommet til 17åringen (Hun hadde rom i et uthus).. Og faren hadde da ment at hun skulle fryse ihjel.. han har også kastet inn stein gjennom vinduet til 17åringen, prøvd å komme seg inn med hjelp av øks og ellers vært lei (lugget, slått, sparket)

 

Før helga hadde faren vært på "jakt" etter 17åringen igjen.. da hadde 17åringen tatt et luftgevær, siktet på faren og avfyrt skøt opp mot himmelen (om du skjønner..) Bare prøvd å skremt han..

MEN, dette hadde naboene hørt og kontakt politi..

 

Geværet hadde tenåringen under senga, ettersom hun var redd at faren skulle gjøre henne noe, det var før sikkerheten.. (Ifølge henne).

Barnevernet har vært inn i bildet, men kom ikke inn igjen etter famillien flyttet fra hjembygda før 2 år siden.

 

Nå håper jeg bare at barnevernet setter inn noe tiltak.. Er det noen som har noen tanker om hva som kommer til å skje?

Og hva slags hjelpt trenger evt. 17åringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er ganske sykt at ingen melder ifra.

Skrevet

HÆ? DU MÅ FOR POKKER RINGE POLITIET ELLER BARNEVERNET FORT SOM FAEN!

 

Herregud, er du helt idiot? RING noen som kan hjelpe disse ungene, dette er jo regelrett skremmende å lese om. ØKS? Jeg tror du er helt gæærn hvis du ikke allerede har gjort det som står i din makt for å gjøre noe for disse ungene.

 

Fy søren, faren hennes høres ut som han skulle vært innesperret. Dette er sinnsykt.

Skrevet

Hi, prøv å skaff hjelp til disse barna... nå.

Skrevet

Spørr det samme som pila?

Skrevet

håper egentlig att dette ikke er ett seriøst innlegg, men om det er det så mååå du være så snill å melde fra til politi og barnevern! det er jo hele 4 unger som lider, og en far som oppfører seg slik burde ikke hatt omsorg for noen barn!!! meld fra før det går lengre, så slipper du å sitte der med dårlig samvittighet den dagen det virkelig går ille, for det kommer det til å gjøre!...

Skrevet

Slutt å kalle folk for idioter bare fordi de ikke tenker som deg!!

 

Til HI:

Du kan jo sende en pm til f.eks "-->" som har svart deg, tror hun jobber i barnevernet. Da kan du få råd uten å måtte legge det ut på et offentlig forum

 

 

Skrevet

sorry, feil tegn, men hun har svart under meg ;)

 

->>- eller noe sånt ;)

Skrevet

om det er slik som HI skriver så kan det umulig bli så mye værre..

Skrevet

19:22, hi er ingen idiot fordi..

Skrevet

Er ikke jeg som er 17åringen nei. hi

Skrevet

Ring barnevernet.. Vet ikke hvordan du hadde hatt det om en av barna ble drept av denne faren og DU visste om det, men sa ikke ifra...

Skrevet

De har barn fra alderen 4 år til 17 år...og ingen har kontaktet politi eller BV?!!!!!!!!!!

Dette er jo sykt!!!

Stakkars barnet på 4år..så liten og ingen hjelper:((((

Skrevet

Drapsforsøk, trusler om drap, grov vold, skytevåpen!

Greit nok at det er snakk om et barn, men her ringer man ikke barnevernet, her ringer man politiet, så formidler de kontakt med rette instanser etterpå.

112

Skrevet

Hvorfor ikke barnevern????

Skrevet

Fordi politiet bør dra dit først å få kontroll over farene ved dette hjemmet slik at det da er trygt for barnevernsansatte å ta seg inn for å hjelpe familien.

Skrevet

Så det kan være farlig før barnevernansatte og ta kontakt med denne famillien?

Skrevet

Lurer på hvem som er mest farlig? 17 åringen eller faren??

Skrevet

Hvis det er som du sier, så blir alle barna akutt plassert hos forsterfamilie®.

 

Pappaen bør varetektsfengsles.

 

Familien utredes av barnevern, voldssaken etterforskes av politiet.

 

Barna vil etterhvert få det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...