Mamma'n til Mia Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Etter å ha hatt en litt dårlig livvstil de siste par årene, har jeg nå startet på ny fresh med trening og et sunnere kosthold. Jeg har lurt litt på om jeg skulle melde meg inn i en slankeklubb; Grete Roede eller VGs vektklubb eller lignende, men foreløpig prøver jeg å klare å gå ned en fem seks kg med egen innsats. Det er jo det det bunner i uansett. Jeg har prøvd 30 day shred og det er en super video! I tillegg løper jeg endel og trener litt intervall. Det jeg må lurer på er om noen har peiling på ca hvor mange kcal jeg bør ligge på pr døgn for å gå ned en kg i uka? Jeg veier 73 kg, er 172 cm høy. Hvileforbrenningen min er på ca 1700, tror jeg. Og jeg trener for ca 200-500 kcal pr dag. Noen mener at en kvinne som meg kan spise 1600 + trening, andre mener 1300 + trening. Jeg tror selv at det holder med ca 1400 ink trening. Hva menere dere? Noen som har egen erfaring eller kan dette???
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 jeg er omtrent sånn som deg, eller ca. 10 cm lavere og 10kg tyngre kanskje? Før jeg fikk barn for 4-5 år siden, så gikk jeg ned 12kg på 2,5mnd. Da spiste jeg rundt 1400kacl daglig. Og trente aerobic 3-4ganger i uken, pluss at jeg har en aktiv jobb. skulle bare ønske at motivasjonen min var den samme som din :/
Mamma'n til Mia Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2011 WOW, så flink du var som gikk ned så mye! Høres ut som at dere er enig med meg i de 1400 kcal. Hva mener du med aktiv jobb? Går du mye hele dagen eller er det noe som krever litt mer? Kjekt å høre. Takker for svar.
Hellinor Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Jeg bruker GRs vektklubben (gratis) når jeg slanker meg, synes det fungerer bra, og er avhengig av å legge inn det jeg spiser for å holde kontrollen, lett og spise litt her og litt der og så blir det for mye (glad i mat sjø) Jeg spiser 1600 kcal pr dag, og prøver å ta 5-10 trimpoeng i uka, fungerer bra her. Jeg er 170 høy, og begynte på 67 kg, skal ned 3-4 kg til sumaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå