Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 ..at en tampong forsvinner så pass at du ikke finner den igjen? Jeg husker ikke om jeg satte inn eller ei, Men nå har jeg fingret så langt oppi der at jeg forstår ikke at det er mulig å komme lengre. Jeg har sittet på huk, og jeg har sittet i badekaret og prøvd å fått tak i noe. Men finner ingenting! Vær så snill og si at jeg sikker glemte å ta den inni sist!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Føler du ubehag da? Du burde egentlig ikke tatt fingerene inn, det kan ha gjort slik at den dyttes lengre inn.. Om man er i tvil om den har gått lengre "inn/opp" så skal man oppsøke lege.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Du burde kjent tråden så om jeg skal tippe så tipper jeg at du ikke har satt den inn, men om du fortsatt er usikker og det presser litt når du tisser så burde du ta en tur til legen
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Jeg kjenner ingenting! Og jeg pleier å føle ubehag når jeg har hatt tampong inne lenge. Og viss jeg har satt den inn er det nå 6 timer siden
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 alt er mulig... Jeg har hatt to inni samtidig, merket det ikke før jeg dro i tråden og det kom ut to.. Er man for vid da? Og ja, har begynt med knipeøvelser hahaha
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Kommer den ikke ut etterhvert da? Den vil jo bli fryktelig tung etterhvert. Du vet vel om du har mensen, men plutselig ikke blør lenger, at det da kan være et tegn på at det er noe "der oppe"?? hihi
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Det er mulig, ja;) Ei fra hjembygda til bestevenninna mi bestilte gu-time fordi det luktet så vondt nedentil. Hun mistenke såklart bakteriell vaginose, men dengang ei! Gynekologen fant årsaken ganske raskt!! Det var nemlig en tampong inni der;p hehehehe... Hun hadde hatt den der i ca en uke (!!). Heldigvis gikk alt bra=) Jeg tror nok at dette er relativt sjeldent altså.. Den kommer nok ut igjen relativt raskt på de aller fleste;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå