Gå til innhold

Dere som trener jevnlig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere å vaske tøyet etter hver treningsøkt?

 

Jeg trener 3 ganger i uka, og vasker tøyet helst etter 3.gang.....Rimelig svett og stivt tøy da, men synes det er veldig mye å vaske det etter hver gang. Blir jo veldig slitt og stygt.

 

Må nevnes at når jeg trener sammen med andre, les aerobic og spinning, så vasker jeg det selvfølgelig til neste trening. Men ikke når jeg løper for meg selv f.eks. Da går det gjerne noen dager uten klesvask.

 

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker etter hver økt, selv om jeg trener 4-5 ganger i uken. Jeg synes noe annet er ekkelt, selv om man trener alene. Jeg blir som regel veldig svett.

Skrevet

Jeg bytter som regel overdel etter hver trening, med mindre jeg har svettet usedvanlig lite. Men buksa/tightsen bruker jeg 2-4 ganger, alt etter som.

Skrevet

Bytter og vasker overdel hver gang, buksa kan jeg som regel bruke 2-3 ganger.

 

Skrevet

Vasker alt etter hver treningsøkt. Svetter mye over hele kroppen så det føles lite delikat og skulle dra på seg noe av det tøyet igjen......

Skrevet

Vasker ikke bukse og BH etter hver gang, og det har rett og slett å gjøre med det at jeg ikke har så mange. Hvis jeg vasket etter hver gang var det ikke tørt til neste runde, og da er det litt dumt.

Skrevet

Trener 7 dager i uka og vasker etter hver gang (ikke treningsbuksa, men t-skjorte, sokker, truse.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...