Jahoo Skrevet 29. mai 2011 #1 Del Skrevet 29. mai 2011 Da er jeg med her igjen. Har en gutt på 1,5 fra før og vi gleder oss til å få søsken termin ca 6 feb. Ingen symptomer ennå, bortsett fra at jeg har vært litt deppa og gråtete denne uken. Vet noen hvordan jeg får endret nick? Henger igjen fra sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahoo Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 30. mai 2011 fikk endret nick nå Flere som hører til her eller??? Kommer vel utover mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise259 Skrevet 30. mai 2011 #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Er nok fortsatt litt tidlig. De som tilhører denne gruppen har kanskje ikke finni ut av graviditeten ennå Men jeg er her, og håper på å bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid35 Skrevet 30. mai 2011 #4 Del Skrevet 30. mai 2011 2 streker og 6 februar er terminen hei hei håper på å følge dere litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahoo Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei Ingrid da har vi nok termin samme dag. Litt uvirkelig dette. Vi prøvde en stund i høst, men jobbytte gjorde at vi ville drøye det litt, men nå skulle vi prøve igjen også satt den på første.. Lurer litt på hvordan jeg skal skjule magen ut sep, da går prøvetiden ut. Er jo et seriøst firma så det går vel bra så lenge jeg står på og ikke blir syk.. Merker dere noen symptomer ennå? I dag har jeg liksom hatt strekk i lysken, håper ikke bekkenet slarker allerede. Har også vært litt susete i hodet og småkvalm, men ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahoo Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 30. mai 2011 Så hyggelig gleder meg til å følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid35 Skrevet 31. mai 2011 #7 Del Skrevet 31. mai 2011 hei hei Jahoo! Jeg er sånn superkvalm og kjenner meg så oppblåst og stikker overalt i magen.... men jeg har hatt det sånn de andre gangene også, så tar det med ro ...... prøver vaffal satt på første forsøk her også - trodde ikke mine egne øyner - men 4 tester hadde samme resultat he he hadde lest at det var så var så vanskelig å bli gravid når man er "gammel" men det var det jo ikke er 35 vintre blitt. Hvor ble det av årene?? Kult å ha termin samme dag Fritt for å få først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 1. juni 2011 #8 Del Skrevet 1. juni 2011 Gratulerer! Håper jeg også hører til her etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medusa Skrevet 6. juni 2011 #9 Del Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer til alle sammen! Vi hadde også en prøveperiode i høst, men ble satt på vent pga sykdom hos gutten vår, men nå er vi kommet oss på beina igjen, og nå satt spiren på første forsøket. Jeg er i fin form, men er veldig trøtt.... Litt uvirkelig enda men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå