Gå til innhold

En finfin dag :) to røde streker og en glad familie


Jahoo

Anbefalte innlegg

Da er jeg med her igjen. Har en gutt på 1,5 fra før og vi gleder oss til å få søsken :) termin ca 6 feb. Ingen symptomer ennå, bortsett fra at jeg har vært litt deppa og gråtete denne uken. Vet noen hvordan jeg får endret nick? Henger igjen fra sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok fortsatt litt tidlig. De som tilhører denne gruppen har kanskje ikke finni ut av graviditeten ennå:)

Men jeg er her, og håper på å bli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingrid :) da har vi nok termin samme dag. Litt uvirkelig dette. Vi prøvde en stund i høst, men jobbytte gjorde at vi ville drøye det litt, men nå skulle vi prøve igjen også satt den på første.. Lurer litt på hvordan jeg skal skjule magen ut sep, da går prøvetiden ut. Er jo et seriøst firma så det går vel bra så lenge jeg står på og ikke blir syk.. Merker dere noen symptomer ennå? I dag har jeg liksom hatt strekk i lysken, håper ikke bekkenet slarker allerede. Har også vært litt susete i hodet og småkvalm, men ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei Jahoo! Jeg er sånn superkvalm og kjenner meg så oppblåst og stikker overalt i magen.... men jeg har hatt det sånn de andre gangene også, så tar det med ro ...... prøver vaffal :) satt på første forsøk her også - trodde ikke mine egne øyner - men 4 tester hadde samme resultat he he :) hadde lest at det var så var så vanskelig å bli gravid når man er "gammel" men det var det jo ikke :) er 35 vintre blitt. Hvor ble det av årene?? Kult å ha termin samme dag :) Fritt for å få først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :D

 

Håper jeg også hører til her etterhvert ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen!

 

Vi hadde også en prøveperiode i høst, men ble satt på vent pga sykdom hos gutten vår, men nå er vi kommet oss på beina igjen, og nå satt spiren på første forsøket. Jeg er i fin form, men er veldig trøtt....

 

Litt uvirkelig enda men....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...