Gå til innhold

Hadde dette vært greit for dere helt uten spørsmål??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og vårt barn, er invitert hjem til en enslig mor på kaffe.

Dette fordi hun visstnok er ensom og ikke har noen å snakke morsmålet sitt med.

Mannen min er norsk, bare god på språk.

Jeg er ikke invitert, kjenner heller ikke mye til denne dama men vet at vårt og hennes barn er i samme barnehage.

Jeg må si at jeg ikke vet riktig hva jeg tenker om denne settinga, liker ikke, men likevel burde det jo være problemfritt.

Kanskje problemet mest er at jeg ikke ble invitert? Jeg vet ikke..

Og nå lurer jeg på om jeg er helt på tur som kjenner at dette er ekkelt?

Samtidig må jo voksne folk få ha omgang med det motsatte kjønn.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, synspunkter kanskje, bekreftelser på at dette ikke er unormalt, eller at det er unormalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke likt det, men ville nok ikke ha satt en stopper for det. Regner med at mannen hadde satt tydelige grenser dersom hun hadde skjulte motiver for besøket.

Skrevet

Jeg hadde godtatt det, men hadde hatt mange spørsmål etterpå.

Skrevet

Snakker du det språket også?

Hvis du gjør det synes jeg det er rart at du ikke ble invitert. Hvis du ikke snakker dette språket skjønner jeg jo at det bare er han som skal dit, da hadde jo du "ødelagt alt" ved å være der.

Hadde iallfall ikke reagert på at hun er singel mamma, det er faktisk mulig for en jente og en gutt å være alene i samme rom uten å hoppe til seng.

Skrevet

Vanskelig å mene noe som helst:P Er mannen din en utadvendt type som lett får og tar kontakt med andre mennesker uansett kjønn? Har han jentevenner til vanlig?

Slike faktorer er viktige for å se om adferden er forandret. Først når du mener adferden avviker fra normalen kan du tenke at det er negativt.

Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært veldig hyggelig og raust gjort av mannen min :) Kanskje dere kan invitere henne neste gang?!?

Skrevet

Jeg synes det er litt merkelig, og jeg er ikke av den sjalu typen i det hele tatt. Hun burde faktisk invitert deg også, så kunne du velge selv om du ville bli med eller ikke.

Mannen min hadde DØDD hvis han hadde blitt invitert på noe sånt uten meg;) hehehe... Men så er jo jeg den mest sosiale av oss også da. Med mindre han hadde blitt invitert til en kamerat av ham såklart.

Skrevet

Hvorfor er mannen din invitert? har han en jobb som tilsier at han besøker fremmedspråklige? Eller har han snakket med henne i barnehagen?

Jeg ser ikke noe større problem.Jeg antar barna skal leke og hun trenger hjelp med språket.Om hun er dårlig i norsk så har hun sikekrt behov for å både snakke og lære.

Skrevet

For en spesiell "problemstilling". Jeg klarer ikke se for meg min mann bli invitert hjem til en enslig dame, ei heller at jeg skulle ha gått hjem til en enslig mann fordi han ikke kan norsk så godt. Velvel, nok om det:-) Hvordan skal hun bli bedre i språket ved å være sammen med mannen din? Går hun ikke på norskkurs? Syns dette hørtes litt sært ut....:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...