Gå til innhold

Hva for en shampoo bruker dere til deres barn( 1-2år)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei, som ikke enda er helt 2 år. Har mye år. Har brukt natusan, og nå har jeg gått over til libero sin. Natusan var en GOD shampoo, men libero sin er helt slapp, og lukter ingenting.

Når bruke voksen shampoo, eller er kids shampoo det beste??

Hva bruker du til ditt barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker neutral eller babyline Har gjort det hele veien, nå er minsten 3,5 år da.

De er uparfymerte, og milde. Liker ikke å bruke parfymert shampo til barn. De er ofte fulle av stoffer som ikke er bra. Sjekk grønn hverdag sine tester.

Yngste reagerer også kraftig på parfymerte ting, enten det er solkrem, shampoe eller våtservietter. Av sistnevnte kan han kun bruke to typer økologiske servitetter, så vi har for det meste brukt klut og vann.

Skrevet

Her bruker vi dr.greve sin shampoo og balsam (hun har MYE hår):P

Skrevet

Jeg bruker Dr. Greve på mine.

Skrevet

Jeg bruker neutral på mine.

Skrevet

Bruker Neutral Kids (er sikkert akkurat det samme som Neutral til voksne, bare med en litt mer barnevennlig flaske;))...:)

Skrevet

Bruker Natusan såpe både i hår og på kropp..

Skrevet

Ser mange som bruker neutral sin shampoo. Jeg har selv bodylotion fra neutral, men vet ikke om den er så veldig bra til mitt barn. Jeg vet det er noe med parfyrme og uten, men det har også noe med huden til barnet. Jeg syns håret til mitt barn er så passe flatt, at jeg skulle hatt noe som kunne løftet det litt.

Takk for gode tips:)

HI

Skrevet

Bruker Oriflame sin disneyshampo!!:o)

Totalt parfyme fri og lukter nydelig!

www.oriflame.no

Skrevet

14:42 igjen:

Oriflame har Rapunzel shampo til jentene og Lynet mc Quenn til guttene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...