Gå til innhold

bakfra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en type som ønsker å ta meg bakfra. Jeg er ikke komfortabel med dette. Er det vanlig å la de gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er vanlig, bakfra er best!

(Men ikke i fua altså! Det er kvalmt... )

I min verden.

MEN; DU bestemmer om hva du vil at dere skal gjøre! Ikke la deg presse ;)

Skrevet

Man "lar" ikke noen gjøre noe, man har sex sammen, Jeg har ikke noe i mot doggy, men ræva mi får han pent holde seg unna.

Skrevet

Tror nok det er ganske vanlig - jeg ville tippet like vanlig som misjonær. Men vil du ikke så vil du ikke.... men skjønner typen som ønsker dette.

Hvorfor er du ikke komfortabel med dette? Dersom det er at typen ser det bakfra, så tipper jeg han liker å se deg - det er derfor han er sammen med deg ;)

Skrevet

Doggy er den aller beste stillingen! Den er sexy, han kommer dypt og du kan kose meg deg selv samtidig.. Absolutt favoritten!! :)

Skrevet

Vi gjør det,men eg gjere ikkje ting eg ikkje er komfortabel med..... Ein er sammen om det...

Skrevet

Ja, doggy er kjempegodt:) Men ikke i rumpa da...

Skrevet

Så lenge det ikke er snakk om å ta deg i rumpa så er det nok veldig vanlig ja... Er vel nok av dem som liker analsex også, selvfølgelig ! For den del så er det for mange helt supert å bli "tatt bakfra," kanskje en favoritt for mange :) hvis du ikke liker tanken, så kan du prøve å stille deg på alle fire å onanere, så kjenner du litt på hva du syntes, helt alene liksom :) det er vel verdt å prøve bakfra altså, bare be mannen ta det litt med ro i starten, så kjenner du hva du liker, kan regulere tempo og hvor langt inn du vil han skal komme.

Men, vil du ikke, så la være ! Sex er noe man skal ha sammen, ikke noe du skal "la noen gjøre" med deg ! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...