Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har fått litt forskjellige terminer egentlig. Var på ultralydi uke 11 og fikk termin den 20 september. På ordinær fikk jeg 3 oktober.. Jeg har tempa og skrevet inn alt på ei side som heter fertilityfriend.com Og fikk positiv test den 17 desember 2010. Og om jeg regner unnfangelse den 17 desember på babyverden på klkulatoren der, så får jeg termin den 11 september!!!! Og da regna jeg unnfangelsen ved positiv test og ikke når jeg hadde eggløsning en gang.. Fikk meg et sjokk nå, hva skal jeg gjøre? Det er jo ikke noe rart at jeg ligger et stykke over den grønne linja på helsekortet da da! og om jeg ser etter på kortet , ser jeg at om jeg er så mye som 25 uker og noe i dag som kalkulatoren sier så er målet nøyaktig på den røde streken på kortet! .. Hva skal jeg si, flere som har vert borti dette? Jeg tempa og styra for at dette ikke skulle skje jeg.. Men nå skjer det enda værre enn sisst! Jeg skal vise jordmora charten min på fertilityfriend, og utregninga mi. Jeg kan IKKE gå til 3 oktober. Det går ikke, da er det mest sannsynlig ikke liv der inne lenger
Kjærlighet <3 Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Når var eggløsning da? og første dag i sist mens? Jeg hadde positiv test den 10.desember med to av barna mine... Termin hhv. 21. og 23. august.... og da var siste mens i begynnelsen av november om jeg ikke husker helt feil nå. Syns du har fått noen rare terminer :-p
Moonfreckle Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Du sier at du hadde positiv test den 17. desember. Javel, men hvordan kan du trekke slutningen om at det er DA unnfangelsen har skjedd?? Hvis du vet når din siste menstruasjon begynte, er det helst den datoen man bruker for å regne ut termin. Jeg tror du bare må trekke pusten litt og roe deg ned.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2011 Jeg glemte å forklare at eggløsning var den 4 desember Jeg kan ikke regne fra første dag i sisste mens, fordi jeg missta mnd før jeg ble gravid igjen, så det tok ei lita stund før jeg fikk eggløsning Men jeg testa negativt en uke før jeg testet positivt den 17 Så jo, jeg er bekymra og har grunn til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå