Gå til innhold

Kvalm facebook kommentar

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne har lagt ut noen bilder av datteren (ca 2 år). Så har noen kommentert "Hun er jo enhver pedofiles drøm". Er det bare meg eller er det en kvalm kommentar?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

KVALM komentar.. jeg hadde slettet komentaren om det var på min datters bilde og tatt en prat med vedkommende...! Sikkert slettet personen som venn også..

Skrevet

Lurte på om det bare var meg som hadde reagert. Det er nemlig en drøss med andre som har kommentert bildet under den kommentaren, men ingen som kommenterer det som ble sagt... synes det var drøyt ja, jeg hadde også helt klart slettet kommentaren. Kommentaren ble forøvrig gjort av en jente, hvilket kan virke noe formildende på en eller annen måte..

Skrevet

Oi! Jeg er en person som mener at man kan spøke om og med det meste, men denne kommentaren er ikke morsom.

Det var sikkert ment som et kompliment, men den kommentaren var rett og slett usmakelig!

Jeg hadde blitt rasende.

Skrevet

Den hadde jeg fjernet. Noe så vemmelig :(

Skrevet

Huff, den var skikkelig ekkel og klein. Kan godt være det er et kraftig hint om at man ikke bør legge ut bilder av barna sine. Jeg tolker den svært negativt i hvertfall.

Skrevet

Jeg tolker dette som en advarsel til din venninne om at bildet som er lagt ut ikke bør ligge ute på nettet, nettopp pga faren for pedofile som snapper det opp.

Skrevet

Nei..det var ikke det tror jeg. Hun avsluttet nemlig med et LOL og et stort smilefjes...

Dessuten var det bilder av barnet i kjeledress ute, og noen bilder der hun bakte. ikke noen typisk bilder som ikke bør legges ut.

hilsen HI

Skrevet

Det var en virkelig kvalm kommentar. Godtar ikke sånt på mine barns bilder. Jeg ville virkelig tatt en alvorsprat. Men på en annen side, kanskje det var et hint til hun som la ut bildet om at det kanskje er upassende?

Jeg har også sett en veldig kvalm kommentar idag. Den lyder slik:

"Muslimer er dyr. Sånn er det! Og det står en muslim bak kameraet og ler når han filme..fordi han også er et dyr..dem skulle vært avlivd hele gjengen..satan jeg blir provosert av sånt!"

Mest dumme og idiotiske jeg har sett på facebook! Fy søren slikt blir JEG provosert av...

Skrevet

Det finnes MANGE syke folk her i verden.

Skrevet

Kommentaren må slettes, og jeg hadde faktisk rapportert den inn som upassende.

Skrevet

Da er jeg enig at det er liten grunn til å forstå kommentaren slik jeg først gjorde

11.41

Skrevet

Ja en veldig ekkel kommentar, men på en måte kan det jo hende hun har et poeng. Det er utrolig mye ekkelt på internett og det meste kan egetlig missbrukes hvis folk ikke tar forhåndsregler. Kommentaren var av det kvalmeste laget, men absolutt verdt en ettertanke.

Skrevet

æsj, æsj, ÆSJ!! Ja, den var kvalm!!

Skrevet

Hva var det i forhold til da?

Skrevet

Va d en kvinne som kom med den kommentaren??? Ingen sosiale antenner!

Skrevet

Utrolg ekkelt. Hadde slettet både kommentar og person, samt rapportert!!!

Skrevet

Utrolig ekkelt, hadde slettet både kommentar og person, samt rapportert!!

Skrevet

Kommer ann på bildet! Om hun har lagt ut jenta si splitte naken... så kan jeg forstå det på en måte. Synes ikke nakne barn har noe på internettbilder å gjøre!!!!!!

Skrevet

Det er en grunn til at jeg ikke legger ut bilder av barna mine. Nettopp fordi man vet aldri hvor de havner. De skal få bestemme selv når de skal få lagt ut bilder av seg selv på nettet.

Synes veldig mange foreldre poster bilder av barna sine ukritisk.

dagens moralpreken! hehe

Skrevet

En fremmed mann kom bort til meg da jeg var i parken med eldstedatteren min i fjor sommer, hun hadde da fyllt 3 år. Han sa at jeg hadde en meget vakker jente, at hun var farlig lik Madeleine, og så blunket han til meg.

Jeg slo til ham faktisk, jeg tente på alle plugger og slo han med knyttneven mitt i fjeset! Har aldri angra et sekund.

Skrevet

You GO GIRL!...

eller noot... Du kunne endet opp med å blitt skambanket/drept forann din datter!

Skrevet

Som sagt så var det bilder der hun enten var i kjeledress eller bakte. ingen i lette klær eller liknende. Bilder fra skogsturer. Jenta som kommenterte la til et stort LOL så det var nok bare mangel på sosiale antenner, og ikke en advarsel. Forundrer meg at kommentaren blir stående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...