Gå til innhold

hvordan ville dere tolket dette ang barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært slutt i 6mnd nå og han valgte å dra.

Han er bestemt på å ikke komme tilbake fo han sier han ikke tørr siden vi har hatt et turbulent forhold.

- Han er veldig kosete når han er på besøk.

-sjekket tlf min en gang noe han aldri har gjort før.

-gir meg komplementer

-sender mld med masse koslige smilyes.

-hatt sex noen ganger.

-overnattet er om dagen og da sa han at han ikke fikk sove fordi an måtte nyte tiden med meg.

-savner meg.

-vil dra på ferie sammen med barna i sommer.

tok opp dette for jeg blir jo usikker han vil ikke mer men det vil jeg.

etter overnattingen har det vært verre for meg for jeg savner han.

han står fortsatt på at han ikke tørr komme tilbake,jeg har kjøpt han ut og både jeg og han har lånt penger av familie.

Har sagt nå at han ikke må ta noe kontakt med meg bortsett fra samarbeid med barna for jeg må også kome meg videre.Det syntes han var trist men måtte respektere meg.

avil at vi skal gjøre ting sammen innimelom men det klarer ikke jeg..

føler jeg får falske forhåpninger.

Hvodan tolker dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil fortsette og beholde deg for kosen sin del, men vil ikke ha forplikteleser. Typisk menn. Hold deg unna alt annet en samarbeidet med barn. Så finner han vel ut om han klarer og leve uten deg. Ikke ha sex med han, det er det dummeste du kan gjøre.

Skrevet

Det er ikke lenge siden du spurte om det samme!

Er du teit? Kutt han ut. Han ønsker friheten OG ei varm seng når ingen andre byr seg...

Skrevet

Du lar deg tråkke på. Slutt å la ham behandle deg som en nikkedukke, VIL du være sammen med en som bare bruker deg til knull og kos? Jaja...

Skrevet

Denne var da lett, han vill ha både pose og sekk.

Han vil ha det positive fra et forhold fra deg når han er på besøk, men samtidig ha friheten til å rote rundt og lete etter ei ny andre steder.

Samtidig sjekker han deg så du ikke finner deg en ny, så han mister kosen og sexen hos deg.

En smarting altså.

Skrevet

Jeg har ikke spurt om noe om barnefar i det hele tatt her inne så det er nok ikke meg..

Nei vil ikke være noen dukke for han,han mener han ikke vil leke med følelsene mine og skal la meg være i fred nå.

Jeg tror jo alt han sier og gjør kan være håp.

hi

Skrevet

takk for ærlige svar setter pris på å høre hva andre mener.Blir sterkere av det.

Jeg ar vurdert og la han hente barna hos mamma for en periode for at jeg skal komme meg videre hun bor i nærheten,hva syntes dere?

vet jeg må samarbeide med han etterhvert men nå så er det så vanskelig.Vil jo at han skal ombestemme seg.

hi

Skrevet

Eier du ikke ryggrad??

Han har jo allerede gått, hev blikket, rett ryggen og gi han en kald skulder om han prøver seg på noe fjas igjen!

Skrevet

Han er nok glad i deg siden han holder på sånn men er som de andre sier her,vil ha både pose og sekk..

Skrevet

Dette er som eksen min. Vi har hatt et intenst forhold på godt og vondt. Dessverre utnyttet han meg bare, jeg var kjekk å ha fram til han fant noe annet. Dessuten ventet vi vårt tredje barn sammen så han ville bare smiske med meg. Han rundlurte meg dessverre. Så fort det dukket opp en annen, 3 uker etter fødselen, var han over alle hauger..

Foreslå familieterapi hvor målet, på sikt, skal være å kunne flytte sammen igjen. Da ser du fort hvor ekte dette er for din eks.. Lykke til, håper dere finner sammen igjen :)

Skrevet

Jeg venter også Nr 3,så vi har vært i lik situasjon.

Vanskelig å gi slipp men må bare.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...