Gå til innhold

Hvorfor tenker jeg på dette nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når det har skjedd for 20 år siden????

Da jeg var rundt 8-9 år gammel var jeg litt graftig, ikke noe spesielt feit, men litt større beinbygning enn mine jevnaldrende. Jeg tenker mye på en dag jeg og noen andre i familien kjørte i en bil med en mann jeg ikke kjenner og som jeg ikke har sett siden da (heldigvis). Bilen var et vrak og stoppet, det måtte dyttes og han dritt mannen var så opptatt av at jeg skulle dytte. La hun dytte, ja kom igjen og dytt, åh om hun ikke dytter kommer vi ikke sidere, vi trenger hennes krefter osv..... Åh det var såå ekkelt, kan ikke huske at noen snakket for meg, hallo jeg var barn selv om jeg var stor.....det betyr ikke at jeg hadde større muskler enn de voksne som var tilstedet.... Dum dumm mann, men hvorfor tenker jeg på han i det siste, skulle ønske jeg kunne fortelle han hvor dum han er som tror at småbarn har større muskler selv om de er store......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sårbar pågrunn av svangerskapshormoner?

HI

Skrevet

Hehe, ja han høres aldeles dum ut. Kan det hende at du føler deg litt stor i det siste, noe som har vekket de følelsene? Vet ikke jeg, men vær glad for at du ikke har truffet han igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...