Gå til innhold

Savner han.. men kommer aldri til å funke igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet til meg og min eks, gikk allerde dårlig 3 mnd før jeg slo opp.. det føltes riktig der og da, og jeg hadde mine grunner..

Han ble veldig påtrengende og ga meg trussler.. så mye stygt..

etter jeg slo opp har han prøvd å oppnå med hersketeknikker.. den siste mnd har det vært ganske stille fra han.. og jeg vet han snart ryker i fengsel... igjen..

Men jeg savner han skikkelig.. kommer meg ikke videre :( tips eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du savner? Savner du HAM eller savner du NOEN?

Hvor lenge var dere sammen?

Skrevet

Beklager. HAM!.

Var sammen 1 år og 2 mnd.

Skrevet

Du har selv valg å gjøre det slutt, og sikkert med god grunn:-)

Du kommer over det, men det kan hende det tar litt tid.

Skrevet

Ja, jeg selv valgte det.. men savner han nå :P Hehe!

Kommer over det, gjør jeg selvfølgelig ;) men vondt når det står på :P

Skrevet

Oi, det var faktisk ikke ment som rettelse på overskriften, HI! Det jeg mente med spørsmålet var om du faktisk savnet akkurat ham eller om du bare savnet noen å ha hos deg. Sånn var det med min første eks, da savnet jeg faktisk ikke ham, men savnet generelt noen. Men jeg innså det ikke selv, så jeg trodde det var ham jeg savnet, og hadde en lang periode med kjærlighetssorg selv om denne fyren var et rasshøl. Det som hjalp var jo å skjønne at han var nettopp det, og at livet mitt ikke var noe bra med ham som kjæreste.

Skrevet

Hehe, sorry ;) Jeg er litt trøtt, så jeg så jeg hadde en del feil i innlegget! Så derfor misforstod jeg.

Jeg savner egentlig å ha noen her ved meg! Og den første som dukker opp i tankene er jo han..

Skrevet

Faktisk så kan det hete "han" i objektsform, så det var jo ikke en feil!:P

Tenkte meg at det var savn generelt og ensomhet du føler nå. Ærlig talt så virka ikke eksen din som en type du burde savne. Antar at han var annerledes i begynnelsen av forholdet, men at han endra seg og ting i forholdet endra seg. Du må bare innse at han ikke er noen bra mann nå. Og det skal jo være trist når man innser sånne ting og er ensom, viser jo bare at du har følelsene i orden. Tida kommer jo til å hjelpe deg, men du kan jo hjelpe ved å tenke på hvor dritt han har oppført seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...