Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 For å få vår kabal til å gå opp mtp jobben til pappaen, skal far ha farsperm midt i min permisjon. Jeg jobbet for adecco før perm og har ingen jobb å gå tilbake til. Og lurer på om andre som har fått seg jobb for 10 uker? Jeg tror sjansen er liten og tar høyde for å få arbeidsledighetstrygd. Men kommer til å søke på aktuelle jobber. Hvordan løste dere det?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 jeg tok "ferie" de ukene en måtte "vente" på å få arbeidsledighetstrygd.. så gikk jeg hjemme resten, sammen med far.. her hadde ejg ikke fått noe arbeid for ti uker uansett hva jeg hadde villet..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jepp..han skal ha sin perm mens jeg er hjemme. Jeg er da uten inntekt når han er hjemme, men sånn får det bare gå
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 sånn gjorde jeg det med vårt første barn. Da hadde far 6 uker permisjon og han tok en uke her, to uker her, en uke der og 2 uker der igjen... og jeg gikk uten inntekt. Tok ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå