Gå til innhold

Hvordan krangler dere med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her utarter det seg veldig. Hadde en lusekrangel med mannen og han ender med å si han vil flytte fra meg og han kan godt finne på å være utro, er 31 år. Blir jo så usikker på hele forholdet når han sier så mye teit når vi krangler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt snakker ikke vi til hverandre. Vi har vel heller ingen krangler, men diskusjoner. Vi sier aldri stygge ting til hverandre..det tror jeg hverken meg eller han hadde akseptert.

Hadde jeg vært deg så ville jeg forklart det til mannen din at det sårer deg når han sier slikt. Man må respektere hverandre selvom man blir sinte på hverandre :)

Skrevet

her holder vi oss til saken og diskuterer og argumenterer.. den som har de beste grunnene blir som regel den som har rett.. og vi er som oftest enig..

vi prøver å ikke dra inn andre episoder eller krangler når vi diskuterer noe vi er uenig i, og som regel er det det som hjelper oss til å løse våre krangler, at vi blir ferdige med en sak og legger den bak oss..

ellers så prøver vi å ta hansyn til hverandre så langt det går å unngå å skape unødige konflikter..

føler vi løser problemene på en grei måte som fungerer for begge, og at vi gjør dette på en moden måte.. andre par på vår alder krangler, å griner, å "hevner" seg på hverandre og blir aldri ferdig.. er 22 å28 år..

Skrevet

Vi er mer av typen som har "opphetede diskusjoner". Med det mener jeg at vi kanskje hever stemmen litt, men sjelden mer enn det. Begge er som regel sakelige og holder seg til tema. Sier aldri stygge eller usakelig ting til hverandre, kommer ikke med tomme trusler, ingen som kjefter eller smeller med dørene. Så furter vi litt i ettertid begge to, men ingen er langsinte så det går som regel fort over.

Mener å huske det kunne være litt mer stormfullt i starten, men det ga seg fort. Ingen av oss er spesielt kranglete av natur.

Vi er begge midt i 30-åra og har vært sammen i 12 år.

Skrevet

jeg og "mannen" krangla aldri og diskuterte sjeldent.. er vel også derfor det gikk galt..

Skrevet

Som deg HI, stort sett om filleting. Han har truet med å gå flere ganger i året - gjennom en del år. Denne gangen går han... Aldri vært snakk om noe utroskap. Sørgelig. Omtrent samme alder som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...