Gå til innhold

Kan jordmor gi sykemelding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jordmor gi sykemelding eller må man til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jordmor ordnet sykemelding for meg sist jeg gikk gravid, men det var legen som skrev den ut.. mener jeg.. men jeg hadde ikke time hos han :)

Skrevet

Må til legen... min jordmor har ivertfal ingen mulighet til det, da hadde det ikke vært noe problkem å få sykemelding vertfal.. jordmora er alltid på den gravides side synes jeg... jeg har en veldig snill og omsorgsfull jordmor som anbefaler meg hele tiden å gå ned i stilling og ta vare på meg selv... men til nå har jeg gått 100% på jobb i mine 3 svangerskap... jobber i barnehage.....har bare noen få uker igjen på jobb... skal bli godt med permisjon og kose mg å slappe av....

Skrevet

nei, det må man til legen for å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...