Mamma i lykkerus Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Kan jordmor gi sykemelding eller må man til legen?
respektatauten Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 jordmor ordnet sykemelding for meg sist jeg gikk gravid, men det var legen som skrev den ut.. mener jeg.. men jeg hadde ikke time hos han
mammaTkajaÅthea Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Må til legen... min jordmor har ivertfal ingen mulighet til det, da hadde det ikke vært noe problkem å få sykemelding vertfal.. jordmora er alltid på den gravides side synes jeg... jeg har en veldig snill og omsorgsfull jordmor som anbefaler meg hele tiden å gå ned i stilling og ta vare på meg selv... men til nå har jeg gått 100% på jobb i mine 3 svangerskap... jobber i barnehage.....har bare noen få uker igjen på jobb... skal bli godt med permisjon og kose mg å slappe av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå