Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Spiser de noe særlig når de har uroperiodene sine? Babyen her har tydelig luftsmerter, og nekter å suge hverken pupp eller flaske når hun er urolig. Det kan være alt fra noen timer på ettermiddagen til store deler av dagen. Hun virker sulten, for hun gaper og søker mens hun skriker. Men, når hun blir tilbudt pupp eller flaske, så vil hun ikke ha. Blir litt bekymret for om hun får i seg nok.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 jenta vår hadde kolikk, eneste måten å få henne til å slutte å gråte på var å gi henne pupp eller flaske. du får sjekke om bleiene er våte...er de det er jo alt ok:)mye har hun spist idag da?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Babyer spiser mindre da de har luftsmerter, det er fordi det kjenners dobbelt verre ut da. Du blir nødt til å ta i bruk fennikelte, eller noe annet for magen. Babyen kan jo ikke heller gå uten noe. Det er veldig viktig, at du holder nøye med vekten hennes. Sukkervann hjelper også mot magesmerter.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Jenta vår hadde kolikk, og det eneste som roet henne var en pupp i munnen.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 ta ungen til kiropraktor eller manuell terapeut, de kan få bort de plagene på ungen
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 ta ungen til kiropraktor eller manuell terapeut, de kan få bort de plagene på ungen
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Lettere sagt enn gjort; verken kiropraktor eller manuell terapaut fungerte her i huset... eller akupuntur, laser behandling eller fysioterapaut! Prøvde alt, og eneste som fungerte litt var Minifom.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Kanskje du skal sjekke ungen for laktoseintolleranse
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #9 Skrevet 28. mai 2011 Har du prøvd å "presse" puppen inn i munnen? Jeg har en gutt her som er urolig avogtil, og stort sett er det pga han vil ha mat. Og noen ganger når han spenner seg bakover må jeg jobbe litt for å få han til å ta puppen. Han tar han godt etter jeg prøver godt. Evt har du prøvd å legge deg ned i sengen og ligge der å amme? Jeg har begynt å gjøre det mye her, og ser ut som om det er det han egentlig vil (tror jeg da, for avogtil må jeg legge meg ned og se om han tar puppen da, og det gjør han) Det er veldig godt å ligge å amme og. Håper du finner ut av det og får en mer rolig baby :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #10 Skrevet 28. mai 2011 Da eldste hadde kolikk skrek hun hver dag fra 18.00 til 24.00. Jeg måtte amme nesten hele tiden i den tiden. Var max 20 min pause mellom ammingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå