Gå til innhold

får ikke tak i han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære er bortreist og jeg når han ikke på tlf og ikke på nett..faen kan noen roe meg ned?:S gått et døgn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av! Han blir sikkert passet godt på av elskerinna si.

Skrevet

Eh, ha litt humor, da.

Er dere samboere? Har dere meldeplikt, i så fall?

Dersom dere ikke er samboere, er det kanskje kjærestens måte å signalisere at han vil ha litt avstand?

Skrevet

er samboere med barn på 6 året.....

Skrevet

Hvor er han? Tenker ang dekning og batteri.

Skrevet

han har visst både dekning og strøm på batteriet siden det ringer...:S har sendt han mld også, flere.....

Skrevet

Da kan det jo hende han har mista mobilen, eller at den er på lydløst og forsvunnet. Antar at det ikke er normalt at det går så lang tid uten at du har hørt fra ham og at han er alene.

Skrevet

Hm hørtes veldig rart ut at du ikke har fått tak i han på så lang tid. Er ikke noen han er sammen med elelr noe som du kan prøve å få tak i?

Skrevet

snakker med hverandre hver dag...:S men han har ikke vært på nett heller...skjønner ingenting

Skrevet

Da kan du melde ham savnet hos politiet. Har du ringt hotellet og lagt igjen beskjed i resepsjonen?

Skrevet

vi krangla litt før han dro, men trodde det var ok nå...men kan jo hende han er sur enda..merkelig isåfall. Jeg kjenner ikke dem han er sammen med..er i forbindelse med et møte...

Skrevet

Klart han straffer deg siden dere kranglet. La det være og gi ham tid. Slutt å mase noe inn i helvete på ham. Du kunne jo sagt i hovedinnlegget at du hadde kranglet med ham...

Skrevet

Det kan jo også hende at han er ute å spiser, feks, og har glemt mobilen der han bor (hotellet eller hvor nå det er). Trenger ikke å være noe alvorlig, men håper at han tar kontakt med deg snart, så du slipper å bekymre deg. =)

Klem

Skrevet

var ikke heftig krangling akkurat, men han ble tydeligvi sur for noe, men det er ikke likt han uansett!

Skrevet

Uuuufff jeg kjenner meg SÅ igjen. Jeg blir alltid livredd om jeg ikke får tak i mannen etter gjentatte forsøk. Har ikke hendt ofte men to ganger i slike sammenhenger som du beskriver. Ene gangen var han på møte et sted og jeg ringte og ringte utover kv men ikke svar. Ble livredd noe hadde hendt ham. Da hadde han bare lagt igjen mobilen på rommet mens han satt i baren og diskuterte noe med kolleger etter middagen.

En annen gang skulle han på konferanse og vi kranglet før han dro om en idiotisk ting. Han var opprørt og sint da han gikk og svarte meg ikke på div meldinger. Jeg ventet til flyet hadde landet og så en time til før jeg prøvde ringe- ikke svar,. Sendte melding og beklagetr siden jeg var urimelig til å begynne med.. ikke svar. Ble kjemperedd, ikke svar etter flytur eller noe. Til slutt svelget jeg stoltheten og sendte mld til en kollega av ham og sa jeg bare var bekymret. Han svarte at de hadde vært sammen nettopp og at han skulle ta kontakt og be ham ringe meg. Han sendte da omsider en kort, snurt mld. Fremeles sint.. men så letta jeg ble. Det er garantert er naturlig løsning, hi, kanskje han er furten enda

Men det er grusomt å sitte alene om kvelden med den klumpen i magen, jeg vet-.

klem til deg

Skrevet

tusen takk 23:09 :)

ja jeg vet ikke hva jeg skal tenke....uff slitsomt å være så bekymra:S

Skrevet

Han er vel lei av å bite i seg dritt og svelge kameler, og benytter nå anledningen til å demonstrere at dette var dråpen i et overfylt beger. Ta hintet og vent på at han tar kontakt!

Skrevet

Takk for langt svar :)

uff ja det er ikke noe gøy å sitte slik.vil bare gråte, har hendt så mye ulykker også det siste året så jeg ser jo for meg både det ene og det andre her:S håååper virkelig han ringer før jeg må legge meg...som ikke blir så lenge til, må opp med baby klokken 5 :S

Skrevet

hei HI her!

Fikk mld inatt at han elsket meg og barnet og han var sammen med en av de han dro med, på bar vell og merke(tror det er der han har vært hele helga).....skulle ringe ikveld skreiv han.

Skrevet

At dere gidder å være sammen med sånne menn!!

Skrevet

Er du teit 19.38?? Kan vel hende det var en god grunn til at han ikke hadde skrevet før- kanskje han ikkke hadde svart før fordi de skulle i forretningsmiddag, og deretter ikke svarte før han gikk på bar? Mannen skrev jo at han elsker henne og barnet, kanskje han er en god mann. Men menn er tankeløse. Min mann måtte få et par skyllebøtter før han fikk prentet inn at det er urettferdig å påføre meg mye vond angst fordi han "rett og slett ikke tenkte på å sende mld/glemte tiden helt". Jeg er sammen med verdens snilleste mann, men han kan være surrete også. Og glemme ting, som mobilen på hotellrommet. Ellers er han omtenksom og snill. Kan ikke dømme mannen utenå vite mer om situasjonen. Men HI: jeg vil si en ting: du MÅ ta en prat med ham når han er tilbake eller på tlf, og forklare at det tærer voldsomt på deg som er alene hjemme med barnet å ikke får svar/livstegn fra ham. Han må lære seg å sende en mld slik at du vet at alt er bra. Ikke noe særlig om du skal sitte med angst fordi han er ubetenksom.. Slikt kommer gjerne også med alderen (omtanken). Sakk ihvertfall ut, ikke bare tilgi og glem det, for da skjer kanskje det samme igjen neste gang han reiser bort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...