Gå til innhold

Silikonpupene ga meg et nytt liv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte silikonpupper og er veldig fornøyd!

Jeg har det mye bedre med meg selv og gleder meg til i sommer når jeg kan sole meg i bikini å føle meg vel!!

Jeg gjorde det for meg selv, og det var absolutt verdt det! selv om det har kostet meg mange vennskap, og selv om det synes godt at de er kjøpt og folk hvisker og silikon er umoderne osv. så angrer jeg bare på at jeg ikke gjorde det for mange år siden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostet deg mange vennskap?

Skrevet

Har det kostet deg mange vennskap?? Seriøst?

La selv inn silikon for et par uker siden, å jeg sier som du: Angrer bare på at jeg ikke gjorde det for lenge siden!

Men jeg har full støtte fra familie, venner og kjæreste.

Skrevet

Kos deg da, plastikk-Barbara. ;)

Mitt liv er godt fordi jeg er tvers igjennom ekte hele veien! Du burde prøve det en gang. ;)

Skrevet

Hvis jeg velger å ta en puppereduksjon.. Er jeg også plastikk-Barbara da??

Skrevet

Nei, det sier jo seg selv. ;)

Dersom du gjør det av medisinske årsaker (rygg, nakkeplager) er det helt ok, men når det handler om dårlig selvtillit er det kun et spørsmål om tid før det er noe nytt man er misfornøyd med. Plastikk-Barbara bruker jeg om kvinner (og menn, forøvrig) som legger seg under kniven av ren forfengelighet.

Skrevet

For en tåpelig ting å si. Man kan ha et like godt liv om man har silikonpupper som uten. Som om du liksom har et godt liv bare fordi du ikke har operert deg haha.

Jeg har aldri operert selv men vurderer silikon etter at puppene er dritstygge pga amming, er bare livredd kniven, så misunner dere som tør:)

Skrevet

Så lenge folk betaler gildet selv så synes jeg folk må gjøre som de vil. Når jeg får råd om et par år så skal jeg ta både magen og puppene. Er slank og har fin figur, men etter 3 svangerskap så synes det på magen og brystene, er voksen dame i starten på 30årene, men ønsker å pynte meg å være ung og fresh så lenge som mulig. Mannen støtter meg uansett.

Skrevet

Medisinske årsaker er okey, men når man nesten ikke eier pupper, å føler det som en belastning så er man bare forfengelig?

Jaja godt ikke alle ser på verden så enkelt! :o)

Noen evner bare ikke å sette seg inn i andres situasjoner før de uttaler seg..

Skrevet

takk 22:36

Har prøvd ekte versjon i mange år og vet du hva? Jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå med litt plastikk innabords!!

Mitt liv er godt forde jeg nå føler meg vel med meg selv og kan gå med hode hevet fore jeg har gjordt noe jeg ønsket å gjøre for meg selv til tross for slike mobbere som deg som gir sånne kallenavn og forsøker å heve seg selv ved å trakke på andre.

Mistet vennskap ja, mange såkalte veninner takletdårlig at jeg gjorde dette, men de vr vel ikke verdt å ha uansett :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...