Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg er ikke kjent i Lillehammer men lyst å flytte dit en dag. Har lyst å starte egen butikk der. Er det bruk for flere butikker med interiør, barneleker. og cafe?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Jeg er fra Lillehammer. Har ikke vokst opp her, men stortrives i byen!! Kan ikke se for meg at det trengs flere interiørbutikker, men det er det sikkert delte meninger om. Barneleker er jeg også usikker på, da Brio har utvidet sin butikk på Strandtorget og mange handler der. Det er også et par-tre lekebutikker i byen også. Cafeer er det nok av. Det er flere cafeer som har gått konkurs i det siste, og det er det nok en grunn til
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Tusen takk for svar. Dette e nok ikke noe jeg kommer til å starte med før om lenge. Må nok bo i byen en god stund først for å se på markedet og bli litt kjent med hvor etterspørselen er størst. Men så gøy å høre at du trives i byen. Vi leker nemlig med tanken på å flytte dit men er som sagt ikke kjent der. Så da er det gøy å høre positive ting om byen. : )
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Er nok mange muligheter for oppstart av butikker her, men som du selv skriver så er det lurt å finne ut mest mulig om markedet først. Håper dere finner veien til Lillehammer og vil trives like godt som meg:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 lillehammer er en hyggelig by interiør er det nok vanskelig å gå i pluss med.. siden det er ganske mange som driver med dette.. deriblandt min nabo som er en av de største her.. men det er visst vanskelig for dem også.. cafeer er det jo også en del av.. MEN! nesten ingen er egnet forå kunne ha med seg barnevogner.. så en kombo av lekebutikk og kafe kunne kanskje fungert.. problemet blir vel lokaler.. for nesten alle lokaler har trapper både her og der.. lekebutikken som ble utvidet på strandtorget er bare dårlig i mine øyne.. ringo i byen er bedre.. ellers kunne det godt dukket opp flere butikker med mor og barn utstyr.. og leker mm.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Tusen takk for tilbakemelding. Veldig greit med litt info. Sitter bare her og drømmer meg bort, men synes det blir greit å bli bedre kjent i byen snart. Skal på tur til Lillehammer neste helg for å se oss litt rundt. : ) En butikk blir det nok en dag og da er det godt mulig den ivaretar noe av det du savner. ; )
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Hei! Jeg er også fra Lhmr. Må si meg litt enig i noe av de over her skriver. Men synes sentrum mangler en litt mere spesiell cafe. Vet ikke helt om jeg klarer å forklare hvordan jeg tenker! Men det er masse av de i Oslo. Med masse deilige bakevarer og nydelig kaffe. Også ett lite utvalg av videresalg. 2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Det er akkurat en slik cafe jeg tenker på. Bare at jeg vil blande inn litt andre butikk-ting i tillegg. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå