Gå til innhold

Trunki trillekoffert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har slik? www.trunki.com Fungerer den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke, så kan ikke svare deg på spørsmålet. Men utrolig morsomme:-)

Skrevet

Vi har og den er super! Datteren min på 4 elsker den.

Skrevet

Så bra! Har veldig lyst å kjøpe en men synes den ser litt liten ut...

Skrevet

Barna mine eeelsker sine.

Og de er helt fantastisk når vi er ute å reiser. De er ikke store, men de er jo ment som håndbagasje/leketøy på flyplassen, ikke som koffert med plass til bagasje for en uke i syden ;o)

Det er den mest fantastiske investeringen vi har gjort da vi reiser ganske mye:o) Anbefales!

Skrevet

Har den, men har ikke fått testet den enda.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Noen som vet om disse finnes i vanlige butikker? Eller må de bestilles på nett?

Skrevet

Noen som vet om disse finnes i vanlige butikker? Eller må de bestilles på nett?

Har sett den både på lekebutikk og på Nota Bene.

Skrevet

OK, takk! Ser de har den på handysize men den butikken har vi ikke her i stavanger lenger.... :( Ikke som jeg vet om i hvert fall. Men da kan jeg sjekke litt rundt :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en på lekebutikken lek mer

Skrevet

"lek mer" er det den som nettopp har komt i stavanger? Der søstrene grene lå før? hehe hvis noen vet? :)

Skrevet

"lek mer" er det den som nettopp har komt i stavanger? Der søstrene grene lå før? hehe hvis noen vet? :)

Eller har de den kun på internett? :-/

Skrevet

Notabene (bokhandelen) har den, det er så vidt jeg vet 3 Notabenebutikker i Stavanger?

Om du ikke trenger den neste uke er kommer det snart nye modeller i butikken også (nye motiver og ansikter). Notabene blir den eneste butikkjeden i Norge med disse nye motivene.

Ellers har Obs! også hatt dem, men mener det bare var de helt ensfargede, ikke de som har motiver og ansikter som bier, sommerfugler osv.

Hilsen Notabene-ansatt :)

Skrevet

Notabene (bokhandelen) har den, det er så vidt jeg vet 3 Notabenebutikker i Stavanger?

Om du ikke trenger den neste uke er kommer det snart nye modeller i butikken også (nye motiver og ansikter). Notabene blir den eneste butikkjeden i Norge med disse nye motivene.

Ellers har Obs! også hatt dem, men mener det bare var de helt ensfargede, ikke de som har motiver og ansikter som bier, sommerfugler osv.

Hilsen Notabene-ansatt :)

Hurra! Fant på notabene;) Hun ville absolutt ha den "vanlige" rosa uten ansikter så det ble den:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...