<3 coccinelle Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Noen som har slik? www.trunki.com Fungerer den bra?
n74 Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Vi har ikke, så kan ikke svare deg på spørsmålet. Men utrolig morsomme:-)
Sylteflesk Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Vi har og den er super! Datteren min på 4 elsker den.
<3 coccinelle Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2011 Så bra! Har veldig lyst å kjøpe en men synes den ser litt liten ut...
Gjøkeredet③ Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Barna mine eeelsker sine. Og de er helt fantastisk når vi er ute å reiser. De er ikke store, men de er jo ment som håndbagasje/leketøy på flyplassen, ikke som koffert med plass til bagasje for en uke i syden ;o) Det er den mest fantastiske investeringen vi har gjort da vi reiser ganske mye:o) Anbefales!
It's all about me Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Har den, men har ikke fått testet den enda.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Noen som vet om disse finnes i vanlige butikker? Eller må de bestilles på nett?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Noen som vet om disse finnes i vanlige butikker? Eller må de bestilles på nett? Har sett den både på lekebutikk og på Nota Bene.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 OK, takk! Ser de har den på handysize men den butikken har vi ikke her i stavanger lenger.... Ikke som jeg vet om i hvert fall. Men da kan jeg sjekke litt rundt
3 er nok! Skrevet 18. februar 2012 #10 Skrevet 18. februar 2012 Jeg har kjøpt en på lekebutikken lek mer
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #11 Skrevet 18. februar 2012 Jeg har kjøpt en på lekebutikken lek mer "lek mer" er det den som nettopp har komt i stavanger? Der søstrene grene lå før? hehe hvis noen vet?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #12 Skrevet 18. februar 2012 Jeg har kjøpt en på lekebutikken lek mer "lek mer" er det den som nettopp har komt i stavanger? Der søstrene grene lå før? hehe hvis noen vet? Eller har de den kun på internett? :-/
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #13 Skrevet 18. februar 2012 Notabene (bokhandelen) har den, det er så vidt jeg vet 3 Notabenebutikker i Stavanger? Om du ikke trenger den neste uke er kommer det snart nye modeller i butikken også (nye motiver og ansikter). Notabene blir den eneste butikkjeden i Norge med disse nye motivene. Ellers har Obs! også hatt dem, men mener det bare var de helt ensfargede, ikke de som har motiver og ansikter som bier, sommerfugler osv. Hilsen Notabene-ansatt
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 Notabene (bokhandelen) har den, det er så vidt jeg vet 3 Notabenebutikker i Stavanger? Om du ikke trenger den neste uke er kommer det snart nye modeller i butikken også (nye motiver og ansikter). Notabene blir den eneste butikkjeden i Norge med disse nye motivene. Ellers har Obs! også hatt dem, men mener det bare var de helt ensfargede, ikke de som har motiver og ansikter som bier, sommerfugler osv. Hilsen Notabene-ansatt Hurra! Fant på notabene;) Hun ville absolutt ha den "vanlige" rosa uten ansikter så det ble den:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå