Gå til innhold

Ca. hvor mange dager i uken er mennene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres hos kompiser på kveldene? Og ca. hvor ofte er dere med venninner på kveldstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han: ca 1 kveld annenhver måned. Han prioriterer heller meg, trening og jobbing.

Jeg: ca 1 kveld i uken, jeg er veldig avhengig av å skravle med venninner.

Skrevet

veeeelding sjendent. den kan gå 1-2 mnd før vi er med våre venner. Både meg og sambo er veldig hjemmekjære.

Kanskje vi er veldig kjipe, men vi trives med det. Både vi og våre venner har små barn så det er ikke alltid like lett at det skal passe for begge parter.

Men ikveld feks er sambo hos en gjeng kamerater å drikker øl å ser denne berømte kampen. Syns det er koselig at han stikker ut av og til :)

Skrevet

Ca. 2gang i uka. (Har og trening ca 2 ganger i uka)

Jeg har ingen venninner, så er aldri utenfor døren på kveldstid. Er derfor han kan være så mye borte.

Skrevet

Han : når han er hjemme fra sjøen så er han ca 3 kvelder i uka.

Jeg : kan ikke huske sist jeg var en kveld hoss mine venner. kansje 1.5 år siden. å da var jeg på bursdagsfest.

Skrevet

Han: Så og si aldri, kanskje en kveld i halvåret.. Men det hender han er ute og fisker til langt på natt.

Jeg: Kanskje en gang annenhver måned.

Vi er på en måte hverandres beste venner, og har lite behov for å være sammen med andre.. Det er sikkert helt teit, men det er sånn det har blitt..

Skrevet

Ca. null, begge to.

Skrevet

Ganske nøyaktig null. Mannen min har ikke kompiser og jeg har ikke venninner. Vi har mistet kontakten med dem vi brukte å omgås sosialt før vi fikk barn. Jeg er på fest med folk fra jobben noen ganger i året, men mannen min er ikke en gang det.

Skrevet

Skjeldent, tror jeg er oftere borte å besøker venninner enn mannen ( ca en kveld eller to i mnd), men nå jobber mannen sammen med endel av kompisene, så de dekker mye sosialt behov der tror jeg.

Samler venner til fest av og til, eller besøker venner sammen når vi har barnfri, eller med barna på slep.

Skrevet

Han er ikke så ofte , men nå reiste han akkurat til en kompis for å ta noen øl. Blir tidlig kveld på meg uansett ,trøtt og venter en natt med lite søvn,lilllesjefa får tenner...

Skrevet

Han kanskje en gang annenhver mnd, jeg kanskje en gang i mnd.

Skrevet

Jeg er ca. en kveld annenhver uke. Mannen har sikkert den ene kameraten sin oppe hos oss hver dag. Der de alltid skrur på ekko ting o.l. Men han går sjeldent ut døra for å besøke resten av gjengen. Men de bor i nabobyen, så er et lite stykke å kjøre.

Skrevet

Hmm..

Samboeren min er ca. 3-4 dager i uken hos kompiser, vi har et barn og venter et til ganske snart.

Jeg liker meg best hjemme og har heller ikke mange venninner her vi bor nå. Føler meg selvsagt ganske ensom når han forlater "redet" så ofte, og har nevnt det til han. Svarte da at han kunne ikke "straffes" for at jeg ikke har venninner å gå til?!?! Føler meg igrunnen utnyttet av han. Men på en annen måte har han jo rett.

Men bortifra det er han jo bare herlig og verdens beste pappa for gutten vår, og vi deler på alle oppgaver i huset. Så ville jo uansett ikke byttet han bort for noen andre.

Skrevet

Skrur på ekko ting?

Skrevet

Ja, hva er ekko ting?? WTF

Skrevet

Vi pleier som regel å dra ut sammen med våres venner 1 gang i uka. Dersom det er noe spesielt, f.eks fotballkamp så drar mannen ut alene, jeg er som regel hjemme og babyen:)

Skrevet

Han: bor i en annen by 5 dager i uka, og vanligvis er han da ute med venner på kveldstid alle disse dagene.

Jeg: bor her med mine søte og er aldri ute på noe uten min kjære. Trist ja, men jeg har alltid vært en ensom ulv når det gjelder venner, ikke så flink til det.

Skrevet

Hver for oss: Sjeldent for hans del (et par ganger i måneden?), nesten aldri for min del (treffes på dagtid hvis vi kan, eller i helgene)... men vi er en del hos vennepar med barn sammen, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...