Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Vell her er saken: sambo er borte på jobb(fri i helgene da)og igår skreiv han bare at han drakk da jeg spurte han hva han gjorde. Da skreiv jeg bare "oki"....hørte ikke mere etter det og har ikke hørt noe idag, han er sikkert sur.... Vi prater ellers hver dag flere ganger for dag når han er borte, men kke idag... skal jeg ringe eller la være?ja vet det er teit, men hva ville dere gjort? vil ikke "tape" heller da;)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 "Vi er barslige mennesker så lenge vi lever. Før det fins ingen grenser, snart må vi i fengsel - før vi er barnslige mennesker - så lenge vi lever! Vi står på gata å henger, snart må vi i fengsel - før vi er barnslige mennesker!"
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Er en sang som heter "Barnslige mennesker" Hehe
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 vet ikke om jeg vil ringe...hva skal jeg si?:S
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #10 Skrevet 28. mai 2011 sikketrt fordi jeg ikke iker at han drikker så:S sa det til han i tlf før han sendte mld også...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #14 Skrevet 28. mai 2011 Kan du ikke bare ringe og bli ferdig med det da? Ærlig talt
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #15 Skrevet 28. mai 2011 Ville ungått å havne i den situasjonen. Er dere ikke i et forhold da? Hvor vanskelig er det å ta en tlf?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå