Gå til innhold

uff så barnslige vi er!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vell her er saken:

 

sambo er borte på jobb(fri i helgene da)og igår skreiv han bare at han drakk da jeg spurte han hva han gjorde. Da skreiv jeg bare "oki"....hørte ikke mere etter det og har ikke hørt noe idag, han er sikkert sur....

 

Vi prater ellers hver dag flere ganger for dag når han er borte, men kke idag...

 

skal jeg ringe eller la være?ja vet det er teit, men hva ville dere gjort?

vil ikke "tape" heller da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Vi er barslige mennesker så lenge vi lever. Før det fins ingen grenser, snart må vi i fengsel - før vi er barnslige mennesker - så lenge vi lever!

Vi står på gata å henger, snart må vi i fengsel - før vi er barnslige mennesker!"

Skrevet

Er en sang som heter "Barnslige mennesker" Hehe :D

Skrevet

ring og være voksen.

Skrevet

vet ikke om jeg vil ringe...hva skal jeg si?:S

Skrevet

hvorfor er han sur???

Skrevet

sikketrt fordi jeg ikke iker at han drikker så:S sa det til han i tlf før han sendte mld også...

Skrevet

hva ville dere gjort da?

Skrevet

Kan du ikke bare ringe og bli ferdig med det da? Ærlig talt :)

Skrevet

Ville ungått å havne i den situasjonen. Er dere ikke i et forhold da? Hvor vanskelig er det å ta en tlf?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...