Gå til innhold

Jeg er så sint....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jente jeg kjenner var sammen med en utlandisk mann som bor i utlande. Mannen var veldig forelsket i henne og hun var det også, han gjorde alt for å komme til Norge får å være sammen med henne. Når han endelig kom hit og brukte masse penger på det, sa hun at hun ikke vil ha han lenger, men dette ville hun ikke si til han. Så derfor gikk hun til politie og sa at han hadde voldtatt henne gjentatte ganger og at han slår henne, da gikk politie og arresterte han og sendte han tilbake til hjemmelandet.

 

Hun er gravid med han og sier at hun ikke vil at pappan skal ha kontakt med barne hele livet og at hun skal finne på usanne historier til barnet når han blir stor.

 

Jeg vet sannheten og vil at hun skal staffes for det hun har gjort, men hvordan går jeg videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten jeg er helt sikker på det fordi hun sa det selv til meg med god samvitighet.

Skrevet

Møkkadame!! Og stakkars mann!

Det er straffbart å legge inn en falsk anmeldelse. Ville tatt det opp med politiet,...

Skrevet

 

Er du helt sikker på at han er den DU tror han er?

 

Hvis så er tilfelle, så bør du snakke med henne og si hva du mener!

 

Ellers så er det vel ikke så mye annet å gjøre, enn å passe sine egne saker og eventuelt finne seg ei ny venninne!!

Skrevet

Det går jo an å tipse UDI og politiet, men hva de vil gjøre med saken vet jeg sannelig ikke...

Skrevet

Her hadde jeg brydd meg, ikke minst pga barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...