Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Noen som vet sånn ca pris på dagmamma?? Og hva syntes dere jeg bør betale en uerfaren, men en jeg stoler på som dagmamma??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 barnehagepris + kontantstøtte er gjerne riktig? Elle litt mindre. Kommer også an på hvordan barnehagedekningen er der du bor og hvor stort behovet er for dagmamma
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Synes man bør betale kontantstøtten pluss barnehagesatsen på en fulltids dagmamma for et barn, for 2 barn bør det selvsagt være tilsvarende rabatt som i barnehagen. Uavhengig av erfaring. Man kan også sette krav til en dagmamma om å være hvit dagmamma synes jeg, og at dagen skal ha et innhold. Foreslår at du ber dagmamman sette opp en ukesplan, viktig at barnet ikke bare blir passet på, men også blir aktivisert.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 oj, det var dyre dagmammaer.. her er det ei som driver som hvit dagmamma og har 2 som jobber til seg. de har mange barn og hun tar 25 kr timen, hvis det er søsken koster det 40 kr timen. regner sammen i slutten av mnd og sender en regning da. betalte som regel 4000 i mnd til henne jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå