Gå til innhold

Jobbintervju


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 3 måneder på vei nå og skal på jobbintervju i neste uke,kanskje 2:) Selvfølgelig blir jeg ikke å si noe om at jeg er gravid....Blir bare å vente til jeg har fått jobbet litt der,og så si d....Bare håper ikke magen vises for godt i august,dersom jeg får jobben:)

Håper styrer ikke blir sur for det da...For når jeg begynner i august,skal jeg jo ut i permisjon i november....

 

Noen som har noe erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er nesten i helt samme situasjon. Jeg er 11 uker på vei, og jeg skal på 2 intervjuer neste uke. Det ene er på en jobb / en kontrakt som er ut oktober, og den andre er en kontrakt som går ut året. Jeg kommer ikke til å si noe på den jobben som er ut oktober, da jeg faktisk kan gjennomføre den ( forhåpentligvis ), men jeg tror ikke jeg har samvittighet til å gå på dette andre intervjuet for å ikke si noe.. dette er to jobber som er via bemanningsbyråer, så jeg kommer til å snakke med dem og fortelle dem sanheten.. mulig det er dumt, men orker ikke sette meg i en slik situasjon.. tenk at man skal jobbe der og kunne slappe av og ikke stresse med dårlig samvittighet på jobbb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det skjønner jeg...Blir litt annerledes med bemanningsbyråer,heldigvis....

 

Skal ikke være enkelt og være gravid og søke jobb:-)

 

Hvor i landet bor du da?Jeg er 12 uker på vei=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Jeg bor like utenfor Bergen, og jeg tar heldigvis denne jobbsøkingen helt med ro.. :) Hvor i landet er du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i akkurat samme situasjon. Er i dag 12+0 og har et intervju denne uka, trenger virkelig en jobb nå kjenner jeg. Har vært arbeidsledig siden slutten av Mars. Jeg har ikke planer om å si noe når jeg er på intervjuet, men kommer nok til å nevne det om jeg får jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider