Gå til innhold

Jobbintervju


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 3 måneder på vei nå og skal på jobbintervju i neste uke,kanskje 2:) Selvfølgelig blir jeg ikke å si noe om at jeg er gravid....Blir bare å vente til jeg har fått jobbet litt der,og så si d....Bare håper ikke magen vises for godt i august,dersom jeg får jobben:)

Håper styrer ikke blir sur for det da...For når jeg begynner i august,skal jeg jo ut i permisjon i november....

 

Noen som har noe erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er nesten i helt samme situasjon. Jeg er 11 uker på vei, og jeg skal på 2 intervjuer neste uke. Det ene er på en jobb / en kontrakt som er ut oktober, og den andre er en kontrakt som går ut året. Jeg kommer ikke til å si noe på den jobben som er ut oktober, da jeg faktisk kan gjennomføre den ( forhåpentligvis ), men jeg tror ikke jeg har samvittighet til å gå på dette andre intervjuet for å ikke si noe.. dette er to jobber som er via bemanningsbyråer, så jeg kommer til å snakke med dem og fortelle dem sanheten.. mulig det er dumt, men orker ikke sette meg i en slik situasjon.. tenk at man skal jobbe der og kunne slappe av og ikke stresse med dårlig samvittighet på jobbb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det skjønner jeg...Blir litt annerledes med bemanningsbyråer,heldigvis....

 

Skal ikke være enkelt og være gravid og søke jobb:-)

 

Hvor i landet bor du da?Jeg er 12 uker på vei=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Jeg bor like utenfor Bergen, og jeg tar heldigvis denne jobbsøkingen helt med ro.. :) Hvor i landet er du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i akkurat samme situasjon. Er i dag 12+0 og har et intervju denne uka, trenger virkelig en jobb nå kjenner jeg. Har vært arbeidsledig siden slutten av Mars. Jeg har ikke planer om å si noe når jeg er på intervjuet, men kommer nok til å nevne det om jeg får jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap, var jeg på jobbintervju ca i uke 19 eller 20. Holdt på å få jobben, som da var et svangerskapsvikariat. Jeg valgte å ikke ta i mot, da jeg var i jobb og det eneste de kunne tilby var litt lavere jobb % pluss ekstravakter, så jeg ville sannsynligvis kommet dårlig ut av det i og med at ekstravakter etter hvert begrenset seg. Og den andre grunnen var av litt samvittighet for at hun vikariatet var for hadde termin ca 1 måned før meg...

 

Selv om magen min etter hvert var ganske tydelig, var den fortsatt lett å gjemme i riktige klær og tror ikke de fattet noen mistanke. Det sier seg at de ikke skal ta hensyn til om en er gravid eller ikke, men jeg tror det er vanskelig som arbeidsgiver å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...