Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Eg har sopp nedentil. Andre gang på eit par mnd.... og det klør noko så innigranskauen=)hehe...... Kva farge var det på utfloden når de hadde sopp??? Går på canesten kur no, så håpar det kjeme seg fort...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 ja vet alt om d der, var veldig plaga under graviditeten med det! også får æ det vist æ har gått på pencilin kur.. får sånn hvit tynn utflod :S ikke noe lekkert akkurat.. men canesten virker godt bare husk å smør dæ 3 daga etter at du e symptom fri. el kommer d fort tilbake
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Takk for svar.... min utflod er mer grønnaktig..... :(
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Hvis de er grønnakig så er det vel ikke sopp? Tror jeg ville bestilt en legetime, for da vil ikke canesten hjelpe. Det kan jo være bakteriell vaginose (?).. Jeg sleit med en vanvittig soppinfeksjon for en tid tilbake, ingenting av det jeg fikk på apoteket hjalp (fikk også pille på resept). Det som tilslutt tok knekken på det var en tampong og bind med yoghurt naturell. Har heller ikke fått soppen tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå