Gå til innhold

Handle baby ting


lille_-min

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 20 og har ikke handlet en eneste baby ting enda. Er det noen som har begynt og handle noe enda?

 

Ringte og hørte på Emmaljunga vogn i dag, og da fortalte forhandler at det er 8 ukers bestillingstid, samt at fabrikken har stengt to mnd i sommer. Så det vil si at jeg må bestille vogn en av de første dagene for å ha vognen til oktober....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten alt jeg trenger. Til og med 2 stk Emmaljunga vogner. Har arvet alt i fra mine venner. Det ble bare slikt denne gangen. De to andre gangene ventet jeg til 2 mnd før termin med å få det meste i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten alt jeg trenger. Til og med 2 stk Emmaljunga vogner. Har arvet alt i fra mine venner. Det ble bare slikt denne gangen. De to andre gangene ventet jeg til 2 mnd før termin med å få det meste i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten alt. Har kjøpt det meste brukt. :) Har en Silvercross og Teutonia, stellekommode, bilsete og en seng vi har arvet. Mangler bare sånne små ting som ikke haster.. Pluss å pusse opp rommet.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt Emmaljungavogn. Beige Beauty, den er sååå fin..gleder meg til å få den <3

 

Ellers arver jeg en del utstyr(seng,reiseseng,bilstol,sengetøy, dyner&puter, leker, klær m.m). Skal handle inn stellekommode, vanlig kommode, ny bilstol(beste sorten - for sikkerhet er VIKTIG) og annet stæsj som jeg mangler. Kommer til å ønske meg en del ting til gutten vår i fødselsgaver..som f.eks. nye håndklær og diverse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg har strikket masse babyklær og holder på med et heklet lappeteppe til vognen nå. Ellers har jeg bare kjøpt ett par bomullsbodyer.

 

Bugaboo vogn, bilsete og seng kjøper vi etter at vi har flyttet i sommer. Da skal vi uansett endel turer på IKEA for å handle inn annet til huset, så det blir nok endel derfra til babyen også - sengetøy, madrass, sprinkelseng, håndklær. Og sikkert bokhylle og kommode til barnerommet.

 

Vi kommer nok til å kjøpe og ønske oss endel babytøy fra Nøstebarn. Vil helst unngå klær i bomull på en nyfødt i oktober, men det er jo kjekt i starten når man er mye inne og mye skal vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg er i uke 24 og vi har kjøpt og skaffet oss alt vi trenger bortsett fra noen småting som brystpumpe, lekematte osv :)) Synes det er greit å være tidlig ute, og liker å ha det på stell så jeg slipper å slite meg ut på slutten med å renne ned butikker etter barneutstyr :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...