Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 I over fem timer hadde jeg utrolig vondt i magen, var da helt sikker på at fødselen var i full gang, rier med ca 8 min mellomrom. Er 3 gang, så jeg vet hvordan rier er. Men plutselig var det helt stopp, ingen kynnere og iallfall ingen rier. Er det mulig at det da kan være fødselen som er på gang, men som har stoppet opp? Er snart gått 12 timer siden.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hadde det sånn mange ganger før jeg fødte andremann. Tror første gangen jeg hadde regelmessige "rier" var ca 2-3uker før han ble født...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Jo det kn være at du har åpnet deg en del! Det kan det altså! Vær litt på vakt, for dersom du har begynt å få åpning (noe du sikkert har, siden dette også er 3. gang), så skjer det sikkert lynraskt når det skjer..og kanskje det skjer at du må presse før du vet ordet av det. Vil ikke skremme deg.. men har hørt ganske mange slike tilfeller i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå