Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Ja jeg skulle egentlig hete det, men mamma turde ikke i "mi tid", for da var det bare gamle folk som hette det.. Ho har alltid angra på det. Jeg synes det er et veldig fint navn jeg også
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Nei, det oppfatter jeg som et kallenavn - en forkortelse. Dessuten høres det ut som sanda. Du kan leke i sanda.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Nydelig! Sikkert fordi jeg forbinder det med ei av de flotteste damene jeg noen gang har jobbet med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå